Advertenties

Chromen deurklinken (binnenkant)

Gestart door ids, 6 april 2005, 20:35:38

Vorige topic - Volgende topic

ids

Zijn er toevallig ook chromen deurklinken bij de dealer te bestellen welke gewoon standaard voor de megane zijn?? Ik heb op het duitse forum gelezen dat vanaf 2002 sommige meganes standaard werden uitegrust met chromen klinken maar is dat ook zo in NL?

Hier even een fototje. Deze kwam ik tegen op een engelse site echter is deze bedoeld voor een clio welke je dan met wet ombouwen op je megane kan zetten.

Maar als ze er al standaard zijn voor een megane is dat natuurlijk beter ;)

Andy

Op mijn Megane zitten ze standaard op, dus ik denk wel dat ze te koop bij de dealer moeten zijn of misschien op een sloop, als je mzzl hebt.....

ThE-BaKeR

Anders kun je je deurklinken ook spuiten in aluminiumkleur. Da's ook stoer!  ;)

ids

ids

Remco, deze heb ik van een duitse site en dit schijnen dus de chromen te zijn.

Maar kun je niet gewoon op item zoeken in jullie systeem? Ik heb het een keer bij de dealer bij ons gezien die kon steeds doorklikken op een autoplaatje richting het component wat hij nodig had? Kan dat?

Remko LvB

ik had ze er bij mij ook std op zitten. En Remko, het kan volgens mij wel kloppen dat die dingen zo duur zijn.

Heb het ook eens geinformeerd voor iemand.

Grtz. Remko LvB

ids

ongespoten duerklinken voor de buitenkant zijn ook al 75Euro hoor! Weliswaar dan wel voor 2 maar dan moet je ze nog spuiten he!

ids

Remco, Kun je kijken of dat echt de chromen zijn voor de coupe/cabrio? En zijn die dingen makkelijk zelf te monteren?
Anders ga ik even snel naar de dealer

ids

Dit idd wel veel geld maar ik vind het wel weer een stukje "klasse" die je toevoegt aan je interieur! het oogt gewoon meteen een stuk minder "plastic" van binnen dan :D

Andy

Ik kijk wel bij mij in de rechter portier wat er allemaal staat en dat zet ik wel hier op het forum.

Andy

Onderstaande staat bij mij in de deur:

DA1S            E303409
E3  SAN913  SAN513
NV903  CUIR05  HARM01
0/  ACGK  MRTW

ik hoop dat je er wat aan hebt.
mvg

Andrew

peterachterop

Remco_B

Heb net ff contact gehad met Renault Rotterdam, daar klosten de klinkjes ? 50 / stuk voor mijn Duitse Coup? of Coach eigenlijk. Is prijzig maar wel mooi.? ;)

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev