Advertenties


26 juni 2011 - Puzzeltocht in Twente

Gestart door Rick Santbergen, 17 mei 2011, 20:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: Dennis Postma op 17 juni 2011, 08:40:36
Rick zou het vandaag even uitzoeken. Maar ik ben idd ook bang dat het 'm niet gaat worden. :neen:

Ik zet vandaag alles op een rij en neem even contact op met Roy, jullie horen het zsm.

Roy (Coup a One)

Jammer maar het wordt inderdaad geen bbq het karten gaat wel door, maar voor die personen die zich op hebben gegeven v/h bbq(en) ben ik elders aan het informeren (al wordt het daar geen bbq maar wel lekker eten, voor een zacht prijsje) jullie horen spoedig en snel meer! --

Dennis Postma

Jammer om te horen, maar gezien de opkomst wel te verwachten. Ben benieuwd met het alternatief waar je mee bezig bent Roy.  !-!

Roy (Coup a One)

#138
Citaat van: Coup a One op 17 juni 2011, 18:31:00
Jammer maar het wordt inderdaad geen bbq het karten gaat wel door, maar voor die personen die zich op hebben gegeven v/h bbq(en) ben ik elders aan het informeren (al wordt het daar geen bbq maar wel lekker eten, voor een zacht prijsje) jullie horen spoedig en snel meer! --

Zoals beloofd, eten bij Frans op den Bult (vrachtwagen restaurant www.fransopdenbult.nl) kan al vanaf €10,= gegeten worden of eet de grootste snitsel van Nederland (ruim 1 kilo) "dit restaurant ligt nog geen 10min. bij de kartbaan vandaan" en de aansluiting met de A1 is op nog geen 400mtr. Tevens is de mogelijkheid aanwezig om met de groep in een appart zaaltje te kunnen gaan zitten om daar rustig te kunnen eten!

Edwin Postma

moet ik dan mijn aanmelding nog weer aanpassen als ik dan tog mee ga?
of kan ik dan ter plaatse nog beslissen??? 8)7
Truckertje

Rick Santbergen

Iedereen krijgt morgen een mail over de betaling. We laten het eten in zijn geheel vervallen (in de prijsberekening welteverstaan), de puzzeltocht en karten gaat wel door. Na het karten bestaat dan de mogelijkheid te gaan eten op eigen kosten.


Edwin Postma

Truckertje

Christian de Vriend

Jammer genoeg heb ik doorgekregen dat ik geen storingsdienst heb de 26e,is het nog mogelijk dat ik erbij kan zijn?

mn gebakje is helaas niet meer rijbaar,dus rij ik met erwin mee.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

Aangezien één bijrijder toegestaan is voor een clublid. Ben je dan de gast van Erwin, als het goed is had ik al gerageerd via pm of mail.

Nicole

Citaat van: Christian op 18 juni 2011, 19:13:49
Jammer genoeg heb ik doorgekregen dat ik geen storingsdienst heb de 26e,is het nog mogelijk dat ik erbij kan zijn?

mn gebakje is helaas niet meer rijbaar,dus rij ik met erwin mee.
Ff off-topic, wat is er met je meg aan de hand dan?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

Citaat van: Rick Santbergen op 18 juni 2011, 20:02:27
Aangezien één bijrijder toegestaan is voor een clublid. Ben je dan de gast van Erwin, als het goed is had ik al gerageerd via pm of mail.

Klopt,betaal ik via erwin (omdat ik meerij) of individueel?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

Dat gaat via Erwin, de betalingsmail heeft wat vertraging omdat er nog overleg is. Uiterlijk morgen word hij verzonden! Daarvoor dus nog niets betalen.

Christian de Vriend

Citaat van: Nicole op 18 juni 2011, 20:11:24
Ff off-topic, wat is er met je meg aan de hand dan?

(offtopic)heel verhaal,ik leg het even uit in het klets maar raak topic(offtopic)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

ErikWiering

Mn maat is lid en ga met hem mee als bij rijder, aangezien ik geen lid ben maar bij een andere club zit.
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

Nicole

Heb trouwens erg veel zin in de meeting! Is voor ons alweer een tijdje geleden!
Ondanks ruime motorsteunen komen we wel gewoon met die van mij (al proberen we deze week de grootste boosdoener thuis ff te vervangen.)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev