Advertenties


DRINGEND !!!!

Gestart door Meggy coupe, 13 mei 2011, 19:09:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

@Meggy coupe
Het ziet er erg netjes uit moet ik zeggen.

En voor alle andere:
De auto staat standaard achter iets hoger als voor,als je de auto dan in 1 lijn wilt hebben moet je achter meer verlagen.Wat hier dus ook is gebeurd.
Meetal zijn verlagings setjes voor en achter gelijk,en soms is verlaging achter minder dan voor(vooral bij stations)dit is omdat je vaa meer moet laden,en als die dan al plat op zijn buik ligt is vlink vol laden niet meer mogenlijk.

Erwin Haanen

Ziet er super uit,ben eens benieuwd volgende week op het Renault treffen groetjes
megane 4 station 1200 gtline

Meggy coupe

@matthew: kon het zelf niet zo verwoorden  :grin: nee maar mijn auto is toch het levende voorbeeld dat als je van achter meer verlaagt als vanvoor de hij mooi gelijk komt te liggen... hij ligt nu mooi gelijk met -5,5 van achter en -4,5 vanvoor dus dat is toch het bewijs  ;)

@ Erwin Bedankt  ;) ja ben ook eens benieuwd volgende week  !-! ik kijk er naar uit  !-! !-!

Joey Voormolen

Licht netjes zo met verlagings veren en het totaal plaatje  !-! Hoop deze keertje in het echt te kunnen zien op een meeting --.
licht ong zelfde hoogte als de mijne. Ik ben totaal 5,5 cm gezakt en klopt mijn voorkant licht een tikkie lager als de uwe op de foto's.
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev