Advertenties

uitlaat raakt SKachterbumper.

Gestart door ids, 2 april 2005, 12:22:30

Vorige topic - Volgende topic

ids

Mijn uitlaat raakt aan 1 kant licht de SKachterbumper aan de onderzijde. Kan dit schadelijke gevolgen hebben voor de bumper? Zijn er meer mensen die dit "probleem" hebben? En is hier  een oplossing voor?
Ik zat zelf te denken om aan die onderzijde brandvaste tape te monteren of een metalen stripje tussen bovenzijde en onderzijde monteren die de 2 delen uit elkaar drukt zodat de uitlaat hem niet meer raakt!

Ik weet het ik noem hier zelf al 2 oplossingen ;D maar ik vroeg me af of er meer mensen met dit " probleem" zaten en hoe die hier mee omgegaan zijn?

Kan natuurlijk ook dat het helemaal geen probleem is maar ik denk ik vraag het ff :D

peterachterop

Misschien kun je beter bij een garage een strakker rubber voor de uitlaat ophanging halen.

ids

Hij hangt al aardig strak hoor! Frank (MCC) heeft hem gemonteerd (L + R)  en juist strak gehangen omdat hij in deze bumper kwam te hangen, denk dus dat daar niet veel meer te halen valt! Tevens had frank gezegt dat als hij eenmaal gespoten was en het echt niet lekker zou zitten ik weer langs kon komen om hem te laten verhangen, nog een klein beetje uit de bovenzijde (boven de sierstukken) van de bumper zagen en dan de sierstukken iets hoger hangen.

Maardat is dus het laatste "redmiddel"  ;)

Bob

Ik heb hetzelfde Ids. L + R + SK achterbumper + door MCC gemonteerd.

Bij mij heeft Frank er een stukje rubber tussen gedaan. Deze was ik dus (achteraf gezien) al een tijdje kwijt. Heel de lak beschadigd van de bumper. Dus ik heb er een nieuw stukje rubber tussen gedaan  :-\.

Opzich werkt dit goed  :D, moet aleen goed opletten of hij er tussen blijft zitten.

Klaazz

hey ik zou er zeker maar iets tussen doen want als die uitlaat echt warm wordt dan kan de bumper wel eens op gaan krullen van de warmte.
een stuk alu folie of zoon plaatje halen is niet onverstandig

ids

Citaat van: Bob op  2 april 2005, 14:29:30
Ik heb hetzelfde Ids. L + R + SK achterbumper + door MCC gemonteerd.

Bij mij heeft Frank er een stukje rubber tussen gedaan. Deze was ik dus (achteraf gezien) al een tijdje kwijt. Heel de lak beschadigd van de bumper. Dus ik heb er een nieuw stukje rubber tussen gedaan :-\.

Opzich werkt dit goed :D, moet aleen goed opletten of hij er tussen blijft zitten.

Hiervoor kun je toch van dat rubbertape gebruiken? Deze zou gewoon via de plakrnd op zn plek moeten blijven zitten volgens mij.

Zal maandag is kijken bij de gamma hiero

Geert

Daar heb ik dus nu ook last van, niet op een sk bumper maar van ander merk.
Maar dat van die rubbertape... gaat die niet smelten oid van de hitte?
Hoop dat iemand duidelijk kan maken wat ik er tussen kan plakken (tussen bumper en uitlaat)
Misschien een plaatje?  :)

ids

Metalen plaatje gaat denk ik teveel herrie maken als de uitlaat vibreert! valt me al reuze mee dat hij geen herrie maakt op het plastic van de bumper! Denk dat gewone brandvaste tape een goede optie is hoor!! Deze kunnen heel hoge temperaturen aan en anders vervang je het gewoon om de zoveel tijd!

en anders een laagje asbest ;D

Ferdi

jep Frank gaf bij mij ook als tip een laagje rubber... kleine tip... ik heb bij de Blokker anti-slip stickers gehaald voor onder de stoelpoten, je kent ze vast wel... ze hebben er ruim een half jaar opgezeten en toen ik schade aan mijn bumper had, heb ik de bumper eraf gehaald en dat rubber had niets geleden...? :D dus dat raad ik jouw ook zeker aan.. nog geen minuut werk? ;)

ids

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev