Advertenties


nieuwe megane 3

Gestart door guy5927, 2 april 2011, 23:42:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guy5927

hai iedereen,

heb donderdag mijn Meg3 Grandtour cassiopeiagrijs authentique 16v 1.6 110 pk afgehaald ....  oké, vrij basic, maar ik doe nog geen 7000 km per jaar en ben to-taal geen autofreak ... de afwerking is NIET die van een duitser ( 3 opels gehad ) ,  maar de wagen rijdt lekker, heeft alles wat ik nodig heb en niks wat ik niet nodig heb , dus no complaints here ...

Eén ding is me niet geheel duidelijk : hoe kan ik beletten dat de manuele airco automatisch ingeschakeld wordt van als ik de auto start ?

tnx !


space_racer

Ik heb hetzelfde probleem bij mijn megane III, dat de airco automatisch aangaat bij het starten.
Hopelijk weet iemand een oplossing om dit uit te schakelen?

therion

Ik heb gewoon een knopje 'AC off' erop zitten, en dat werkt bij mij gewoon goed.  Ik zet mijn airco altijd uit, vlak voordat ik thuis kom (omdat ik anders telkens een plas water in mijn garage heb staan). En als ik de volgende morgen mijn auto weer start, dan staat de airco nog steeds gewoon uit (terwijl de automatische stand nog gewoon aan staat).
Renault Megane RS 265 cup

Bjorn_1880

Dit komt omdat u bij de manuele airco het pijltje op de voorruitverwarming hebt staan. Ik had dit probleem ook in het begin tot in ontdekte dat als ik het op mijn gezicht of voeten zette hij het niet meer had.
Gewoon dus de knop niet op de ramen laten staan en hij zal niet automatisch aanschieten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev