Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

#180
ik heb ook een te gekke dag gehad gister (ondanks dat ik geen kind in de auto had, ze waren zo gezegt op). ik was gister pas rond 20:30 thuis, heb in bodengrave lekker in een restaurant gegeten :P.
zoals benjamin al aan gaf de mensen die we daar zagen al reden ze met een oldtimer of een mustang of hummer ze waren allemaal geïnteresseerd in iedereen zen auto's, bij ons kwamen ze ook allemaal vragen stellen van waarom heb je dit of wat is het nut van dat echt super. Dit kom je hellaas niet tegen op andere evenementen. De route was erg leuk lekker over de boulevard cruisen en iedereen aan langs de kanten keken en zwaaiden allemaal, verder vroeg iemand nog aan mij waarom ik en me maat zo scheef over de drempels gingen :P ik vertelde die man (hij reed in een hummer H1 geïmporteerd uit amerika) dat wij te laag waren voor de drempels hij moest hard lachen :P. En benjamin jij had echt een leuk meisje in je auto !-! ze vondt je turbo en je toeter het leukste van al het andere.

Ik zou zeggen volgend jaar weer, alleen dan iets meer van onze club erbij ;)

Edit: Benjamin me maat Stephan en ik kregen nog een warm applaus van mensen omdat wij even 2 uur hebben gereden om aan dit evenement mee te doen, ze waardeerden het heel erg. ze vroegen nog aan mij wat onze drive was om dat te doen, ik zei tegen die mevrouw, een kindje een onvergetelijke dag geven en een lach op het gezicht vindt ik dan wel genoeg ;) !-!

Karin

Ik ben er trouwens achter waarom we niet in Noordwijk geweest zijn. Op teletekst stond dat de Tulpenrally zaterdagmiddag eindigde in Noordwijk. Met de Tulpenrally rijden klassieke auto's van Bergerac (Frankrijk) naar Noordwijk.

Benjamin Renon

@Rogier: toch mooi de waardering van deze mensen. Doet alleen maar goed! Ga volgend jaar proberen weer aanwezig te zijn.
De foto's die Arianne had gemaakt stuur ik je nu even door.

Vandaag ook maar even de Evo nagekeken nadat Joelle een paar flink had gasgegeven en heb niets vreemds gemerkt. Deed toch een klein beetje pijn, maar ach het was maar heel af en toe dat ze in de begrenzer zat.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rodney

de zweer onder alle chaffeurs was inderdaad erg leuk !

ik vond het zelf ook heel er leuk en heel mooi om te zien dat de kinderen zo staalde zoals benjamin's bij rijdster ! !-!


ik vind het erg jammer dat mijn bij rijder het erg druk had met de radio ! die vroeg namelijk meteen of ie op radio katwijk mog
daar was voetbal op en dat vond ie schijnbaar heel belangerijk  8)7

maar volgend jaar doe ik zeker weer mee !
hopen dat we dan met een groteren opkomst zijn van de club !  o-)
en dat de route wat meer rijden is als stil staan ;) Y

Robin

Benjamin, ziet jouw auto de begrenzer anders nooit? :P

Die van mij gaat in de week wel een paar keer de begrenzer in als hij goed warm is :P (meestal voorzien van de 1e versnelling en wat gepiep/rook :P )
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Heel af en toe ziet ie de begrenzer, alleen vergeet ik dan in de 2 te schakelen en gaat het sneller dan ik dacht. Stoplicht sprintjes doe ik niet. Vind de bak niet leuk met 4wd, tenzij er een twinplate of zelfs tripleplate in komt. ;)

Ik kreeg nog wat foto's doorgemaild van Arianne die foto's had gemaakt van onze passagiers en daarna nog even een "privé" shoot had gedaan met ons.





Deze drie vind ik toch wel de leukste, omdat je gewoon ziet hoeveel lol ze had.





Stephan


Rogier met een fan ;)


Ikke


Onze fotografe (Arianne)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Leuke foto's Benjamin. Bij jouw kind was het ook heel goed te zien. Bij die van mij is het er denk ik later uitgekomen want tijdens de rit zei hij niet zoveel al was het aan zijn gezicht goed te zien.

Benjamin Renon

Misschien had het kind er wat moeite mee om zich te laten gaan? Zolang hij van binnen maar geniet, dan is het toch goed.

Die van mij was in het begin wat verlegen, maar na wat gebabbeld te hebben werd ze heel losjes en ze toeterde raak en maar giechelen als de turbo afblies. Had na afloop ook nog even met de vader gepraat en ze had precies het karakter zoals ik het hem vertelde.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Dat denk ik ook wel Benjamin. Ik heb als taxichauffeur ook hele verschillende kinderen gereden en de een liet het direct merken en bij de ander hoorde ik later via ouders van alles.

Rogier

mooie foto's benjamin, goede fotograve :P

Fubar (Marcel)

Citaat van: megcab2000 op  7 mei 2011, 19:29:59
Eerlijkgezegd viel de route zwaar tegen.
Twee weken later als normaal, geen bloembol gezien op het veld, en enkel in Katwijk rondgereden en het leukere Noordwijk overgeslagen :-(
Start was ook later, plus de vele onverklaarbare stilstands. Gebrek aan motoragenten dit keer.
Volgend jaar zijn we er weer bij Y. Het was een leuk initiatief van je Willem !-! Ondanks (dankzij) de onderbezetting van het politiekorps hadden we met de kinders veel schik. Eén stilstand was kennelijk wel verklaarbaar, want je vond een stuk van een distribitiriem, dacht je; was het een zwart elastiekje 8)7 :D Y
Citaat van: megcab2000 op  7 mei 2011, 19:29:59
Had trouwens op de terugweg een schitterende route, want ik reed zonder navigatie en dan ontdek je plekjes.
Nam zelf de route richting Haarlem via Noordwijk - Bloemendaal. Een echte touristenroute!

De 'strippen' c.q. consumpiekaart was goed bedacht, maar dat je binnen een half uur zowel een broodje haring, alsook een broodje hamburger en een broodje worst naar binnen moest werken???? Toen ik na m'n broodje haring een uurtje later trek kreeg in een broodje hamburger, was die hele hamburgertent foetsie. Als schrale troost maar een zakkie chips gehaald. Dat gebeurt volgend jaar dus niet weer. Dan thuis geen ontbijt, maar in Katwijk meteen flink brunchen Y. Marijn heeft als co-piloot ontzettend naar z'n zin gehad en wist precies te vertellen waar zijn oma woonde. Die had ons inmiddels op de boulevard gespot samen met fotografe en groepsleidster Arianne. Wellicht dat volgend jaar voor dit evenement onze club een hogere bezettingsgraad heeft. Zeker de moeite waard.

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

je had echt een leuk kindje benjamin, en eerst niet geloven dat je een verkoude hamster onder de motorkap had :D :D

Rodney


megcab2000 (Verkocht)

#193
Karin ontdekte het, geen kermis en niet een tekort aan motormuizen, maar de tulpenrallye met als finishplek Noordwijk boulevard was kennelijk de reden ,dat de route dit jaar tegenviel.Verkeerde week gekozen door de organisatie ,mede doordat de vaste voorzitster wegens ernstige ziekte zo goed als alle taken moest overdragen.De kinderen hebben het evengoed leuk gehad, gelukkig.En ben blij dat we een leuk clubje vormden. Nu op de foto's zie ik pas de meg coupe en mazda blinken. Ja, een kind in een snoepwinkel ziet veel over het hoofd. Immers, er stonden zeker 110 beauties.

Leuke foto's en reacties allemaal.
Over een tijdje staan meer foto's in de fotogalerij van : ovkaz.nl

Die distributieriem op straat was wel erg verschrompeld door de hitte. Die mustang v8 compressor had een distributieketting, toen we het bij de rest ook wilden navragen werden we door een scooterverkeersregelaarmethesje teruggestuurd naar onze karren, en die deden het vanzelfsprekend nog :-)

Het was een mooie test voor de zomervakantiefiles.
Van de week, als het toch regent, ga ik de piepende remmerij pogen te vervangen. Een automaat remt minder op de motor.
Oja, de terugweg dacht ik het zonder navigatie te kunnen stellen ......voor m'n gevoel moest ik naar rechts, maar als ik dan wilde was de weg afgesloten en gele borden die ik negeerde. Kwam langs Noordwijk (snelheidscontroles)/Vogelenzang (?)/Heemstede/en tenslotte in Haarlem centrum.
Was wel een prachtige route en zat veel later aan het bier (2liter afgevallen tijdens die warme Oranjerit ?)





Megane is verkocht

Rebecca Fontijn

mn zussie heeft ook een 500 toch eens polsen of die ook mee wil volgend jaar  !-!
enne wat de motormuizen aan gaat degene die er was vond ik eigenlijk wel een heel goede hahahah

ik krijg heel veel positieve recties van mensen om me heen die het echt super vinden dat we er als club gewoon stonden
maar ook zijn er de reacties van mensen die niet weten of ze het zouden kunnen omdat ze niet weten hoe ze om moeten gaan met die kinderen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev