Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

het weer zit mee het wordt een top dag morgen zal ik wel ff melden hoe het was

Rodney

goeiemorgen allemaal ! !-!

ik lag al van kwart over 6 wakker  8)7

dus toen ben ik er maar uit gegaan en lekker de grage in gedoken om me auto nog maar effies een keer te poetsen !  o-)

hij lijkt wel nieuw  _o_

heb er zin in op naar deze bizondere dag tot straks allemaal !  --

Karin

Tja, wekker zetten zodat ik nog even kan blijven liggen, maar ja dat lukte ook niet dus er erg vroeg uit.

Rogier

:D zo vroeg al, dacht dat ik het probleem zenuwen had maar jij slaat wel alles denk ik zo :P

Laurens Klein

zo, ik ben ook klaar. Auto staat op trailer. Nog even tanken en dan rijden.

Tot straks allemaal!

megcab2000 (Verkocht)

#170
Goeie 's morgens,

ben ook al in de weer en alles gaat mis (kon beter nog wat langer blijven liggen draaien).
Schoenpoets, jaja ze waren stoffig zag ik ineens naast m'n glimmende meg.,flesje verstopt en ik doorprikken ...komt er een plas schoensmeer over zolen/aanrecht enz.
Batterij van de muis op tijdens het typen, overal zoeken naar een nieuwe batterij.

Pas op onderweg voor de snelheidscontroles, zonde als je vandaag ergens in NL een bekeuring oploopt door al die zenuwen.
Tot straks,eerst de hond uitlaten.

willem

update: lees net op een ander forum, dat er 5 last minute afzeggingen zijn :-(     (gok op autopech) ,dus  5 auto's voor min.5 kinderen te weinig.
WOON JE IN DE BUURT EN HEB JE ZIN, de start is pas om 14.30 uur.
Telef. aanmelden bij Elma de Kreek kan vast nog tot 13.00 uur (als je er om 14.00 uur uiterlijk bent) ..... of bel mij even, dan vraag ik het gelijk daar bij de organ..

groet,
willem
0618-142466
Megane is verkocht

Karin

Al weer eventjes terug. Ontzettend naar mijn zin gehad. Ik heb maar een paar foto's maar toch leuk om ze te laten zien.

http://www.mijnalbum.nl/Album=QO64SL87

megcab2000 (Verkocht)

Hoi Karin,

leuk jullie in het echie gezien te hebben.
Jij valt duidelijk op 'Amerikanen' gezien de foto's.
Jammer/vervelend genoeg Laurens niet gezien op het terrein, wel zijn verlaten okergele Citroën uit 1932, maar hij stond er nooit bij.

Eerlijkgezegd viel de route zwaar tegen.
Twee weken later als normaal, geen bloembol gezien op het veld, en enkel in Katwijk rondgereden en het leukere Noordwijk overgeslagen :-(
Start was ook later, plus de vele onverklaarbare stilstands. Gebrek aan motoragenten dit keer.

Hoop dat iedereen weer veilig en gebruind is thuisgekomen, de kinderen waren in ieder geval enthousiast bij die 29 graden.

Had wel op de terugweg iets metaligs RV, ik vermoed iets met de remklauw, wat me zorgen baart voor de junivakantie.
De temp.meter bleef goed ondanks dat filerijden bij zomerse temps.

Foto's plaats ik later, ben nu zwaar vocht aan het toedienen  8)
Had trouwens op de terugweg een schitterende route, want ik reed zonder navigatie en dan ontdek je plekjes.

mvg,
zongebruinde willem
Megane is verkocht

Karin

Ik vond de rit wel kort maar ja ik heb geen vergelijkingsmateriaal dat scheelt. Ik vond het wel heel leuk de enthousiaste kinderen en toeschouwers.

Ik wordt nog eens bruin zo met dat cabriorijden. Alleen jammer dat het alleen de bovenkant is haha.

Ik hoop dat de schade meevalt Willem, mijn temperatuur bleef ook goed gelukkig.

Je ontdekt nog eens Nederland op deze manier hahaha. Gewoon vaker je navigatie vergeten en maar zien waar je uitkomt.

Benjamin Renon

Ben inmiddels ongeveer 1,5 uur thuis en heb echt genoten van deze dag. Zoiets zouden wat mij betreft vaker mogen doen.
Had ook een leuke "jonge dame" in de auto die de verkouden hamster te gek vond. En op het einde natuurlijk zelf even gas geven. ;) Ze heeft zich in ieder geval kostelijk vermaakt door overal aan te zitten. Voor dat ik weg ging ook nog even met de vader gepraat en die vond het super dat ik helemaal vanuit het zuiden hier naar toe was gekomen. Zo kun je met een kleine geste een kind en ouders gelukkig maken.

Wat me ook op viel is dat de chauffeurs met goed met elkaar konden op schieten en gewoon even een praatje kwamen maken. (Dit zie ik op andere "evenementen" minder.) Nu is het een feit dat wat je ook rijdt, je hebt allemaal hetzelfde doel en dat is een "kind" een onvergetelijk dag bezorgen!

Hulde aan de organisatie voor deze dag.

Mijn foto's komen later wel. Eerst even verder bijkomen van deze dag.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Laurens Klein

Ben zelf net ook weer thuis.

Rit vond ik idd ook slecht. Vond sowieso de organisatie niet optimaal. Zowel de nummers als de indeling als de route. Er waren veel auto's zonder dat er iemand inzat terwijl sommige anderen helemaal volgepropt zaten.

Het weer was echter wel erg goed. Dat maakt ook iets goed.

Laurens Klein

Benjamin, die auto van je maakt wel een dik geluid trouwens. Ongelooflijk gewoon.

Benjamin Renon

#177
Thanx! Dat was voornamelijk in de eerste versnelling of in zijn vrij bij een lage druk . In de twee gaat ie nog wat harder bij 1.1 bar druk. ;)

Blijf de klassiekers ook erg mooi vinden die er stonden. Je Citroen stond er ook netjes bij. !-!








Ik was de co-rijder terwijl deze jongedame de route had gereden. ;)



En het restant van de foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=6DOFSGQN
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

goeiemorgen maar weer ..
ook ik heb een super dag gehad prima weer en allemaal leuk gedaan en goed verzorgd vond ik en mooi systeem met de strippenkaart
was inderdaad wel jammer dat de rit erg kort was maar dat mocht bij mij in de auto zeker de pret niet drukken had een heel leuke en enthousiaste bij rijder

foto's volgen enne volgend jaar ben ik zeker weer van de partij

eigenlijk vind ik dat zo een dag eigenlijk niet valt te omschrijven het is een ervaring die je mee moet maken

megcab2000 (Verkocht)

#179
Kijk eens hoe mooi wij erop staan.
Genomen vanaf een 30 mtr hoge ladderwagen.
Foto : Harm van Beek.
Prikker van de mx-5ownersclub, RonaldC5 (met brg mx-5 1.8 turbo) stond er dapper naast.


Megane is verkocht

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev