Advertenties

SK RSbumper past niet helemaal top

Gestart door ids, 30 maart 2005, 18:03:38

Vorige topic - Volgende topic

ids

Ik heb vanmiddag de SK RS bumper gemonteerd maar hij zit helaas niet helemaal top! Ja ik weet het ik had hem eerst moeten passen voordat ik hem liet spuiten maar het kwaad is al geschied ;) Als je onderstaande fotos goed bekijkt zie je dat de rand onder de lampen en de motorkap niet helemaal aansluit! Weet toevallig iemand hier hoe je dat het beste oplost? Misschien iemand die deze bumper al gemonteerd heeft en toevallig tegen hetzelfde probleem aanliep? Zelf zit ik eraan te denken om aan de zijkant vlak voor de zijpanelen een stukje uit de bumper te laten vrezenen dan opnieuw spuiten? Weet iemand toevallig ook een adresje in regio Amsterdam waar ze dit kunnen doen?

Alvast tnxs voor de evt. info :D

PS helaas is de rechter mistlamp ook kapot :-\  En weer gemaakt door mn vrienden van renault enroute :D

Roel uit Belgi

Ik had een esquis elypse voorbumper met hetzelfde probleem ze hebben bij aan de binnenkant van de lichten een ijzer gemaakt ter ondersteuning zodat de bumper wel goed aansluit

Greetz

ids

Citaat van: Roel uit Belgi? op 30 maart 2005, 18:35:11
Ik had een esquis elypse voorbumper met hetzelfde probleem ze hebben bij aan de binnenkant van de lichten een ijzer gemaakt ter ondersteuning zodat de bumper wel goed aansluit

Greetz

Hey Roel,

Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt? Hebben ze gewoon een stuk onder je lichten bevestigd zodat die optisch naar beneden kwamen?

berry_p

ik denk dat roel een hoekje bedoelt waar de bumper dan op rust.
net zoals de achterbumper op de hoeken heeft.
dan schuif je de bumper op die hoekjes, en dan blijft ie op de juiste hoogte liggen.

rombartus

kun je niet een beetje met je koplampen rommelen ???

ids

Citaat van: Berry_p op 30 maart 2005, 19:48:50
ik denk dat roel een hoekje bedoelt waar de bumper dan op rust.
net zoals de achterbumper op de hoeken heeft.
dan schuif je de bumper op die hoekjes, en dan blijft ie op de juiste hoogte liggen.

punt is dat hij nergens op rust! hij wordt zegmaar naarbeneden gedrongen door de hoeken van de zijschermen! kortom de "bolling" aan de zijkant richting de hoek van je koplamp komt te vroeg! Deze moet dus iets uit geslepen worden lijkt mij. Maja echt opvallen dot het niet alleen als je echt op ooghoogte van de lampen zit zegmaar. Ga wel rustig opzoek naar iemand die weet hoe dit perfect op te lossen is.

Roel uit Belgi

Juist de bumper wordt door de spanning van de zijkanten naar beneden gedrukt in het midden.
Door dit te verhelpen hebben ze bij aan de binnenkant van de lichten op het plaatwerk 2 ijzertjes bevestigt die inpikken onder de bumper en hem zo mooi laten aansluiten met de lichten.

Greetz

ids

Die duwen dan dus zegmaar de bumper omhoog? hmmm zal het allemaal is gaan bekijken.. Heb nl geen zin om de bumper onder spanning omhoog te laten drukken want it gaat zeker op den duur een zwakke plek worden en uiteindelijk knappen dan.

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev