Advertenties


ervaring met klapscherm inbouwen in megane 1

Gestart door DT_leon, 25 oktober 2010, 22:48:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DT_leon

hallo,

Ik heb een megane uit begin 2002. heeft er hier iemand ervaring met de mogelijkheden van klapscherm inbouwen en de hoek naar de luchtrooster toe e.d?

RobScénic

Past gewoon, wel moet je de hoek goed instellen
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Rohald

#2
Ik ben me ondertussen aan het oriënteren voor een nieuwe radio met klapscherm. Alleen wil ik er ook navigatie op hebben.
Mijn oog was eerst gevallen op een radio met ingebouwde navi (bv. eonon of xtrons). Maar om toch meer naambekendheid (bv. pioneer) te hebben zit ik nu toch ook maar te kijken naar een radio met externe blackbox.

Nu weet ik dat er niet al te veel ruimte achter mijn dashboard zit. Heeft iemand hier ervaring mee? Volgens mij moeten er best veel kabels door getrokken worden naar de blackbox (onder de stoel). Gaat dit allemaal wel passen?

En welke merken/types zijn aan te bevelen door jullie (bv. autovision/zenec/clarion)?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roelk

Ik wil zelf ook een klapscherm
Dus ben benieuwd.
Maar pioneer en clarion zijn de betere.
Het vervelende van de goedkopere is dat als je er bijv. Een USB in stopt hij elke keer als
Je hem uit zet opnieuw begint.
En de beeldkwaliteit is een stuk minder.

Nick van Baarsen

Heb zelf een pioneer klapscherm en blackbox zit achter teller unit past gewoon ;)

Rohald

Bedoel je nou gewoon verborgen achter je dashboard? De blackbox moet toch liggende onder een stoel?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Nick van Baarsen

De pijl moet naar voren gericht zijn hij zit bij mij gewoon onder mijn dashboard ;)

Rohald

En werkt hij ook naar behoren? Ik lees namelijk op internet heel veel klachten over dit model.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Nick van Baarsen

Hij werkt zeker naar behoren allen zelf vind ik de NAvi niet egt duidelijk
Maar voor de rest super ding !!

rene1969

Ik had de blackbox in het skiluik zitten. Alle ruimte voor de kabels.

Rohald

#10
Ik kwam zojuist de Kenwood KVT-729DVD en Kenwood KVT-526DVD tegen. Hier zit alles op/aan/in wat ik zou willen.
Iemand hier ervaringen mee? Of met Kenwood? (al lees ik daar geen negatieve ervaringen mee op internet)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Heatzone (Mark)

Ik weet niet wat je budget is? eventueel heeft Alpine ook nog enkele 1 din units met navigatie! Bijvoorbeeld deze
http://www.alpine-electronics.nl/p/Products/mobile-media-stations4/iva-d511r

Zelf vind ik Alpine zowiezo qua design erg mooi en van wat ik gelezen heb zijn de prestatie's super!

Roadkill (Michiel)

Heb zelf ook Kenwood gehad,maar die was rap weer uit de auto,vond het geluid gewoon niet mooi...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rohald

De Alpine ziet er goed uit. Alleen moet ik hier dan nog een navigatie systeem bij kopen. Wat al gauw rond de € 1100,- uitkomt. Dat is helaas rond het dubbele van wat ik uit kan geven. En dan eventueel nog een bluetooth systeem aanschaffen.
Ben echt op zoek rond de prijsklasse € 500,- (max. +/- € 600,-).

Ik weet dat ik niet de kwaliteit kan verwachten van de Alpine (of andere dure merken), maar ik wil wel graag het maximale uit mijn budget halen.
Wat ik verwacht qua opties is wel mogelijk. Alleen nu nog: welke is de beste keuze? :)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Heatzone (Mark)

Ik zal zo nog wel even voor je kijken welke ik destijds allemaal ben tegen gekomen dat ik een nieuwe radio aan het zoeken was!
Voor € 500,- moet je echt wel een leuke kunnen kopen!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev