Advertenties


iPhone met ios 4.1 (of 4.x) werkt niet meer op de USB

Gestart door PatrickN, 13 september 2010, 22:08:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PatrickN

Hoi,
sinds de upgrade naar ios 4 op de iPhone 3G werkt de de connectie op de USB aansluiting (Arkamsys 3D) niet meer, wordt niet meer herkend. Werkte nog uitstekend op IOS 3.x.
Uiteraard even gewacht tot 4.1 uit kwam (8 september jl. gelanceerd) maar mocht niet baten.
Het internet staat er vol mee, maar geen oplossing te verwachten van Apple. Ik denk dat de oplossing in dit geval van Renault moet gaan komen, omdat ze aangeven dat de iPhone ermee zou moeten werken (ook de nieuwe modellen Megane's en iPhone 4). Iemand werkzaam bij Renault die hiervan op de hoogte is hoe dit op te lossen???

USB connectie met de iPod classic 160 Gb gaat uitstekend, btw.

stinkie


PatrickN

Jazeker, de bluetooth werkt prima.
Ook muziek afspelen via bluetooth gaat uitstekend.

stinkie

Ik heb zelf een iPhone 4. (iOS4.1) Maar alles werkte perfect afgelopen weekend toen ik een proefrit maakte.

PatrickN

Ok, dat klinkt dan positief. Ik heb de iPhone 4 al besteld.
Heel apart dat de 3G het na de upgrade niet meer doet. Ik wacht maar ff de iPhone 4 af dan.

SDM

Dames en heren, zoals ook op het autoweek forum staat kan je hier een update downloaden voor je radio. Geen paniek dat het van de Engelse Renault site is, de radio taal blijft gelijk. Je moet het zien als een driver update voor je computer, dan veranderd de taal van je windows ook niet. Anyway, als het goed is werkt alles dan ook weer vlekkeloos met iPhone OS 4+. Ik heb zelf de update al geinstalleerd precies zoals dat op de sitye staat beschreven. Morgen zal ik proberen mij iPhone (3G) aan te sluiten, bluetooth bellen etc heb ik al gedaan met de nieuwe 2.3 versie en dat werkt prima. Verder kan ik geen verschil ontdekken tussen de oude en de niwue radio versie.

PatrickN

Hey man,
dat is goed nieuws!
Ik heb inmiddels de iPhone 4 maar die werkte dus ook niet. Ik zal straks de update draaien.

Bedankt!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev