Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 32

Gestart door Stefan, 14 augustus 2010, 11:33:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier


paikey

Citaat van: Lammert op 24 augustus 2010, 22:52:38
ik snap jouw niet? wat is er mis mee ?  ik vind dit super netjes gedaan . explain plz ?
Sorry voor de late reactie maar ik moetst ff werke vandaag.
Het is niet dat het niet netjes is,maar als je het gaat vergelijken met die van dirk
die je dat die plaat die ze daar in gelast hebben netjes rond en in de vorm van de klep is
geklopt.
en bij jou (en nog iemand op de club :P) is er gewoon een vlakke plaat in gelast en dat vind ik zonde,
vooral omdat je er zoveel geld voor heb neer getelt!
Nu komt dat misschien een beetje zeikerig over maar dat is even mijn mening!


Lammert

Citaat van: paikey op 25 augustus 2010, 16:52:21
Sorry voor de late reactie maar ik moetst ff werke vandaag.
Het is niet dat het niet netjes is,maar als je het gaat vergelijken met die van dirk
die je dat die plaat die ze daar in gelast hebben netjes rond en in de vorm van de klep is
geklopt.
en bij jou (en nog iemand op de club :P) is er gewoon een vlakke plaat in gelast en dat vind ik zonde,
vooral omdat je er zoveel geld voor heb neer getelt!
Nu komt dat misschien een beetje zeikerig over maar dat is even mijn mening!


naar mijn mening is dit gewoon goed gelukt , precies die boling zit er in zoals het hoort , ik kan best wel over wat kritiek van mensen daar zeg ik ook niks van , maar dan wil ik meteen wel altijd weten waar die kritiek vandaan komt. dus daarom ik zo ff reageerde. groetjes lammert
tuning is an art

paikey

Was ook niet verkeert bedoelt ofzo maar vind het zo zonde als iets waar je veel geld voor neer legt niet naar verwachting word gemaakt.
Maar dan zulle we maar even afwachte tot de lak erop zit misschien dat ik het verkeert heb gezien en anders moet ik de wagen toch
maar eens in het echt bekijken hahaha !-!

Rick Santbergen

Citaat van: paikey op 25 augustus 2010, 17:10:02
Was ook niet verkeert bedoelt ofzo maar vind het zo zonde als iets waar je veel geld voor neer legt niet naar verwachting word gemaakt.
Maar dan zulle we maar even afwachte tot de lak erop zit misschien dat ik het verkeert heb gezien en anders moet ik de wagen toch
maar eens in het echt bekijken hahaha !-!

Het is toch naar de verwachting van Lammert gemaakt?

Lammert

ik wil wel een keer naar een clubmeeting , maar ik wil niet uren rijden :s , als er eens een clubmeeting in de buurt van friesland is kom ik zeker . heb er zin in :) ik rijd nu ff in een leen auto zon trage diesel citroen :( HOPELIJK is ie vrijdag klaar dan meteen Street Legal :D
tuning is an art

paikey

Nou dan word het toch lastig om jou auto te zien als je friesland niet uit komt,want ik woon volgens mijn echt leterlijk aan de andere kant van nederland en ik ga ook nie 4 uur rijde!
een club meeting zal daarom ook niet zo snel in friesland worden gehoude omdat de clubmeetings meestal centraal in het land
worden gehoude dus je zal er toch wel wat uurtjes reistijd voor over moeten hebben.....

Lammert

tuning is an art

Lammert

netjes rogier , ben erg nieuwschierig hoe dit er uit gaat zien :D keep up the good work ouwe
tuning is an art

Rogier


paikey


Tim

@Lammert, Rogier en Koen

Alle 3 lekker bezig !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rick Santbergen

Ziet er goed uit Lammert !-!

Zou hem graag keer in het echt zien Y

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev