Advertenties


service ver beneden de maat

Gestart door Timelord, 13 juli 2010, 17:39:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Welke maandag? Vandaag/volgende week/volgende maand? ;) Maar misschien hebben ze het wel druk gehad en totaal geen tijd gehad. Anders morgen zelf nog bellen?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Timelord

Toen ze me belden dat de auto er was en ik zei dat ik hem zaterdag 3 juli kwam ophalen, toen was het: nee het moet vóór 1 juli.
Toen konden ze ook alles in korte tijd regelen.

Ik wacht gewoon even rustig af.  Y

Timelord

11Augustus, dan lossen ze het probleem definitief op. Nog even geduld dus.  _o_

Timelord

Even een update:

Het werkt. Helaas niet helemaal zoals ik het graag gewild had, maar het werkt. Hier laat ik het maar bij.  :)

Wat werkt er namelijk nog niet zoals ik wil: bij het afspelen van de Parrot word deze netjes onderbroken door de TomTom,
maar de Parrot speelt wel gewoon door ondertussen. Is met muziek niet zo erg, maar bij cabaret of een luisterboek, of een
talencursus wel. Maar goed, dat ik zoiets draai is klein dus dat laat ik maar zo.

Als ik de motor stop, gata ook gelijk de radio en de Parrot uit. Als je dus op iemand wacht in de auto heb je geen muziek.
Nu ging toch alles al uit na een minuut, dus ook daar valt wel mee te leven.

Daarom: niet helemaal zoals ik van de Ford Focus gewend ben, maar er valt mee te leven.  :q

Case closed ?, nog niet helemaal, want ik wacht nog steeds op een goedmakertje.

Timelord

In de Focus stopte de muziek als er gesproken werd.
Het was wel 10x beloofd dat het exact zo zou werken. Dat ik het dus noem als een gemis, ja.

En ik heb geen sleutel, maar keyless entry.

nijntje

dan hoort hij volgens mij door te spelen tot dat je je portier open doet. althans bij mijn megane2 gaat dat wel zo.

Timelord

Ik ben al blij dat ze dit voor elkaar hebben gekregen, laat het maar zo.
Voor je het weet is het weer wat ik niet wil.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev