Advertenties


Klets maar raak deel 120

Gestart door Stefan, 21 juni 2010, 19:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Weer verder met jullie oneindige geleuter.......... :D :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

peter welke forza heb je ?

Rebecca Fontijn

volgens die man is ie voor mn cabrio .......ik zeg dan altijd maar sja heb er geen verstand van
en die foto komt nog wel kan me er niet toe zetten die nu te maken ben helemaal naar e kl*** door de stomme verboueing
en als becs dr gemak niet houd is er geen franse auto dag

Robin

Nee? Tyf je dan de hele zooi in mekaar :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Dat zou ook wat overdreven zijn dan meteen... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

JanJ

Toen ik een Megane I cabrio had gebruikte ik geen scherm als de roadbox geplaatst was.

De roadbox doet wat dat betreft ook al zijn werk en om een half windscherm te zien is ook niet echt mooi lijkt mij........................



Gr, JanJ.

Rebecca Fontijn

eigenlijk ben ik et wel met je eens jan veel verschil merk je niet ..... zal ik dan maar niet naar een oplossing zoeken .
nee robin ik tyf niks in elkaar help alleen mezelf het ziekenhuis in als ik zo door ga ik loop de hele dag te slepen en te tillen en sja als je het dan aan je rug heb is dat niet het verstandigste om te doen.
maar eigenwijs als ik ben ga ik gewoon door ..

Dennis Postma

Dan had je ook wel naar het buggy raggen kunnen komen, als je je rug toch al aan het verknallen bent....  8)7

Rogier

of je stopt die windscherm in je roadbox kijken wij wel ff na je windscherm, rij je heen met de kap dicht ;)

Rebecca Fontijn

sja dennis eigenlijk heb je wel gelijk maar had et te druk voor een dagje buggy gedoe ..
enne rogier heb nu gewoon nog mn ouwe scherm erin hoor ik kijk wel ff met die nieuwe hoe en wat

paikey

@ rogiertje, wij hebbe forza 3 natuurlijk :P !-!

Fubar (Marcel)

#11
Becs (was ooit in Utreg :D), je schreef in klets maar raak deel 119:

"de man die mijn roadbox heeft gedaan zei dus dat ik ht scherm vast kon maken aan mn gordelbevestiging"

1) Die man heeft gelijk. Je hebt dan wel 2 beugeltjes nodig voor je gordelbevestiging (alleen bij het hoge model). Deze beugels zitten standaard bij het hoge model. Heb je die wel?

2) Indien de roadbox is gemonteerd, kun je m.i. wel de windscherm zelf gewoon bevestigen, maar aan het 'netje' heb je niets / kun je niet bevestigen (laag model). Het hoge model heeft klitteband; geen lusjes....

--
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

kijk fubar aan jou info heb ik iets en zoals jij zegt zei die man het ook alleen mis ik dus die beugeltjes om te bevestigen maar dat komt wel goed denk ik
k ga zo wel aan de klusjesman vragen die hier bezig is  --

Rogier


Koentje

Hier ff wa nieuws over mijn auto.
Heb de afgelopen tijd nagedacht of ik de 17Inch velgen weg zou doen of niet.
Een aantal mensen weten waarschijnljik wel da ik mijn auto op z'n laagst wil zetten.
Dus mijn 16Inch OZ velgen gaan er weer onder en de 17Inch keskins gaan weg.
Ik ga toch voor het laag rijden. Er komt vast nog wel een nieuw setje 17inch maar dan van 7J i.p.v. 8J.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev