Advertenties


Parrot MKI-9200 waar te plaatsen

Gestart door Timelord, 8 juni 2010, 12:03:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timelord

Wij hadden een connection box meebesteld bij onze nieuwe Mégane, maar
gisteren hoorden we dat dat niet zou gaan ivm niet compatibel met het navigatiesysteem.
Als alternatief is ons aangeboden het Parrot MKI-9200 Bluetooth carkit [MKI-9200] met kleurendisplay systeem.

So far so good. We zijn gisteren wezen kijken bij de dealer en hebben bekeken wat de beste plek zou zijn.
Volgens ons is dat in de middenconsole, waar nu de 2 analoge audiostekkertjes zitten, deze worden toch niet gebruikt.

Die 2 stekkertjes en het klepje worden verwijderd en in plaats daarvan komt de Parrot met z'n houder.

Vinden jullie dat een goede plaats, of zijn er bezwaren die wij over het hoofd hebben gezien ?

rv

Ik weet niet wat dit je extra kost maar had je niet beter een Pack Business kunnen nemen daar zit bluetooth en alles bij in het werkt prima.
R V

Timelord

Het kost ons niks extra, want we hebben al betaald voor de connection box.
Aangezien het ons alleen maar om de muziek gaat en niet om het hele telefoongebeuren
vind ik 500 euro uitgeven voor een autoradio met usb teveel geld.
Tevens vind ik de plek van de usb connector heel erg onlogisch. (stick in het zicht)
Die connectorbox zou netjes worden weggewerkt in het handschoenenkastje. (stick uit het zicht)

Als ze het niet netjes weggewerkt krijgen dan bouwen ze hem in onder de armsteun. Het gaat ons er alleen om
dat we muziek horen. In onze huidige situatie kunnen we ook niet zien welk lied er speelt, dus dat is geen gemis.
En bellen, ach, er zijn belangrijkere dingen in het leven.  Y

Timelord

Ik heb het even nagekeken en waar jij het over hebt, dat staat in de brochure van 2009.

In de prijslijst van april 2010 wordt er totaal niet meer gesproken over business pack.
Het TT navigatiesysteem bv zit al standaard bij ons in de Mégane.  !-! _o_

matthew

Kan een mooie wegwerk plek zijn,echter zul je het scherm niet zo goed af kunnen lezen lijkt mij.

En de nummers die afgespeelt worden worden wel aangegeven op het parrot schermpje.

Timelord

Het apparaat wordt aangesloten op de audiokabels van de radio. Een alternatief is er eigenlijkniet.
Ja de duurdere radio, maar dan heb je de usb aansluiting onder op de middenconsole zitten en dat is gewoon geen
goede plek.

Dat we de tekst niet kunnen lezen dat weten we, dat is ook geen ramp. Onze huidige afspeler heeft ook geen naamdisplay en missen
we ook niet dus slechter worden we er in ieder geval niet van.  ;)

matthew

Dan zou ik hem gelijk in de armsteun maken ,want dan zie je er niks van,maar bediening ervan is wel wat onhandiger dan.

Timelord

Er zit een afstandsbediening bij.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev