Advertenties


Megane Cabrio || Robin ||

Gestart door Robin, 7 maart 2005, 23:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Mijn nieuwe aanwinst :



Word meteen veranderd in een phase 2 voorkant. verder word de volledige uitstraling van de auto veranderd. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe en wat maar heb al veel ideeen.

Robin

Kap open en klein begin gemaakt met strippen :









Dat was het weer voor eventjes

Robin

#2
Vanavond bij Carprojects geweest , volgende week word er als alles volgens planning gaat gestart met het schadevrij maken van de auto.

Heb meteen de keuze van de bumpers doorgesproken het volgende komt erop :
Voorbumper NL power
Zijskirt NL power
Achterbumper RS van sk tuning

Tevens zal de auto verlaagd gaan worden.


Robin

#3
Zo deze week is er weer een hoop werk verzet.
De auto staat inmiddels weer helemaal recht op zijn pootjes.
Ik heb het subframe , en al een deel van de motor gespoten , de rest van de motor word een andere kleur.
Het front is weer recht en is gelijk voor de phase 2 onderdelen en de deuk in het achterscherm is er al deels uit.
Nog wat fototjes :




?

Robin

#4
De voorbumper is inmiddels binnen , DAMM wat is dat een ding zeg , ik vind hem persoonlijk erg vet.
wat foto'tjes
De bumper even op de auto gehangen voor het beeld :

De bumper naast de standaard achter bumper , zo kun je best goed zien hoe lang die is :

En het motorblok wat er inmiddels weer gespoten en met vervangen riempjes en waterpomp / spanroll inzit en wat ik persoon lijk erg strak geworden vind zo helemaal zwart met een zilver kleppen deksel en inlaat spruitstuk :


Dat was het weer voor vandaag

Robin

#5
Omdat de andere set niet paste maar iets nieuws uitgekozen. Achterbumper en skirts waren al na 2 dagen binnen.
Het zijn skirts van een peugot 206 en een achterbumper die nog niet vaak voorbij is gekomen hier.





En nog een fototje van het motorruim waar nu ook een luchtfilter is gemonteerd


Dat was het weer , waarschijnlijk word er deze week aan de zijskirts begonnen. En krijg ik ook een staaltje te zien van de lak die er op gaat komen.

Robin

Vandaag weer wat foto's gemaakt van de vorderingen.
Inmiddels is de auto rondom helemaal schadevrij , en is er 1 skirt helemaal strak gemaakt met de auto.
De andere skirt zit erop en word morgen strak gemaakt. Dan is het afwachten waneer de voorbumper binnen komt en de onderdelen voor de te bouwen motorkap.

Wat foto's :





Dat was het weer voor vandaag ,  :D

Robin

Zoals te zien in het reactie topic is de auto dan eindelijk gespoten,

Zo ging die weg :





En zo kwam die terug? 8) :o 8)






De kleur is DIEP ZWART geworden , geen metalic oid gewoon zwart in de blanke lak. Ik ben erg tevreden over de kleur.
Word wel poetsen? :P ;D 8)

Robin

Het opbouwen van de auto is inmiddels begonnen  ;D ;D




\

M.V.G

Robin

#9
Op vakantie een paar leuke plaatjes geschoten? ;D :D













M.V.G

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev