Advertenties


Koplamp sproeiers.

Gestart door alex1968, 14 mei 2010, 07:51:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zakaria

#15
Citaat van: matthew op  6 februari 2011, 14:05:05
Dat klopt inderdaad,dus voor het goeie moet je ook een ander ruitensproeier reservoir kopen waar nog een pompje extra in kan.(is origineel ook).En die gaan voeden.


Dus één ruitensproeier reservoir en één extra pompje erbij kopen en dan finished? Weet jij toevallig waar de kabels die achter de bumper zitten voor dienen, links en recht? Het is een bumper techline van 2008.

Wat is de totale kosten van die twee onderdelen?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Ik ben vandaag langs de dealer gegaan, bij de magazijn zei dat vrouw, begin er niet aan want is een hele karwei en of het goed gaat werken is de vraag,  want volgens haar moet ik één extra aparte reservoir kopen(waar kan je die kwijt naarst de huidige reservoir?) + elek pomp en slangtoevoer.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

duckie1098

Nice to have maar heel veel werk dus??
ik hou het wel standaard.

Ben

Zakaria

Tja veel werk is het niet vindt ik zelf. Alleen de kostenplaatje is wel erg hoog, voor een extra aparte reservoir, motortje en twee slangen betaal je rond die 100ex ongeveer.

Ik zal proberen om de slangen via de huidige reservoir aan te sluiten.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

alex1968

het is inderdaad een heeeel gedoe en kan niet altijd
heeft namelijk te maken met de ompoling van je pompjes
1- ruiten wisser achter
2- ruiten wisser voor
dan de andere pomp
1- lamp links
2- lamp rechts

heeft jouw megane niet die extra kabel begin er dan ook niet aan
leiding aftappen heeft weinig zin de capaciteit neemt dan enorm af
en je houdt een zeik straaltje over

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev