Advertenties


Angel Eyes en APK

Gestart door Tedo, 4 mei 2010, 23:22:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Sinds mei 2009 moet de hoogteverstelling van de koplampen op het dashboard werken indien aanwezig.
Aangezien ik angel eyes heb geplaatst zonder motoren voor hoogteverstelling, werkt het wieltje daarvoor niet meer.
Daarmee is de auto voorheen tweemaal goedgekeurd, maar laatst werd deze daar op afgekeurd. Volgens de keurmeester moest ik
of de originele lampen met motoren terugplaatsen of het wieltje eruit slopen. Dat laatste was niet makkelijk uit te voeren,
dus heb ik een plaatje over het wieltje geplakt met sterke dubbelzijdige tape en vervolgens weggewerkt voor het zicht
met een stuk matgrijze folie in ongeveer de kleur van het dashboard. RDW gebeld of deze oplossing mocht (ja dus) en
de auto de volgende dag voor herkeuring gebracht: goedgekeurd!
Wie met hetzelfde probleem zit heeft dus bij deze de oplossing.  ;)

CJ C.


rene1969

Dit probleem had ik dus ook bij de laatste keuring. Ik kon echter gewoon het wieltje makkelijk losmaken van de stekkeraansluiting en heb een zwart stukje tape voor het gat geplakt en hiermee is hij ook goedgekeurd.

matthew

Het verstelwieltjke moet dan idd gedemonteerd worden en dat is bij de meg 2 best eenvoudig ,want je haalt je zekering kapje eruit en dan druk je dat paneeltje eruit en dan kun je zo het schakelaartje demonteren.

Deze regeling is pas vanaf 1mei 2009 actief.

De lamp moet dan wel in hoogte te verstellen zijn op de koplamp ,want als het daar dan ook niet werkt is het ook afkeur.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev