Advertenties


25 april 2010 - Openingsmeeting te 't Harde

Gestart door Benjamin Renon, 27 maart 2010, 08:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Of jouw werkrooster aan het RMC rooster.  ;) 8)7

Maikel0059


Dennis Postma

Jawel, maar de foto´s die ik heb laten zien waren wel de mooisten.  ;)

Maikel0059

Heb je dan nog foto's van de zilvere 5 deurs op mijn mail?

En?!

Oftopic: wat krijg ik allemaal eigenlijk precies thuis gestuurd? Ledenpas ofzo toch?

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Robin

Stickers hebben we niet meer, zijn de kentekenplaathouders voor in de plaats gekomen ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Maikel0059

Joajoa!!! Nu weet ik nog steeds niet wat ik thuisgestuurd krijg! :D
Want ik hoorde in 't Harde dat je nog wat kreeg, maar wat?! :D

Fubar (Marcel)

#203
Twee (op elkaar te plakken :shocked:) kentekenplaathouders dusz....ook nog in het zwart l- Leuke geste uiteraard, maar een raamsticker o.i.d. zou een hogere uitstraling(sfactor / (X-Factor :grin:) c.q. acceleratie :police:  bieden  :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken he  :neen:
ze hoeven niks te geven wees blij met wat je krijgt .... zo moest ik even zeggen .

Fubar (Marcel)

Antwoord op de vraag van Maikel0059 ?  :D Y :grin:

Citaat van: becs op  2 mei 2010, 12:10:00
ze hoeven niks te geven (...)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Maikel0059

Ja, zo kan 't ook :D , maar, heb toch de kentekenplaathouders!

Rebecca Fontijn

die heb ik ook en zitten er al op ook .
fijn weekend verder

matthew

In je welkoms pakket krijg je een tegoedbon voor een setje kentekenplaathouders,en deze kun je dan op een meeting afnemen tegen inlevering van deze bon.
Dit had dus ook gekunt op afgelopen meeting.

Je zult het echter wel aan mij of Dennis moeten vragen want we kunnen niet alles in de gaten houden van wie er is en nog wat krijgt.
Voor stickerinformatie kun je een mailtje doen naar floorbovenkamp@meganeclub.nl zei kan je vertellen wat de voorraad van de stickers is en de kleuren die er nog zijn.

Er zijn namelijk nog geen nieuwe stickers beteld i.v.m. te weinig animo hiervoor.
Ik zal hierover even een topic openen in clubzaken.

Het welkomspakket bevat dus een tegoed bon voor kentekenplaathouders,de clubkaart welke je korting geeft bij clubsponsoren en evenementen.(zoals speed rosmalen intree normaal €16 dan €10 op vertoon ervan).Het Meganzine zit er ook in.

Dennis Postma

In de brief waar de tegoedbon aanzit staat vermeld wat de reden is dat er tegenwoordig geen stickers meer in het welkomst pakket zitten en waarom je dus een tegoedbon voor de kentekenplaathouders krijgt als nieuwkomer. De nieuwkomers die aanwezig waren in 't Harde hebben ook allemaal een setje ontvangen. De mensen die zich daar als lid aangemeld hebben heb ik verzocht gelijk de bon in te vullen en hebben ook direct een setje plaathouders gehad.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev