Advertenties


iemand ervaring met een v-maxx schroefset

Gestart door Jeffrey van de Kerkhof, 11 februari 2010, 18:40:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeffrey van de Kerkhof

Heeft er iemand ervaring met een v-maxx schroefset.
Op internet staat het volgende :

VMAXX:


Voor diegene die een set zoekt voor een maximale verlaging en een sportieve demping raden wij VMAXX aan. Deze sets hebben allen een TUV-goedkeuring (GOCA certificaat verkrijgbaar) wat garant staat voor een uitstekende kwaliteit. De sets zijn leverbaar voor vele merken en modellen auto's. Maandelijks wordt de lijn uitgebreid en komen er nieuwe versies bij. De sets zijn uitermate geschikt wanneer u rond wilt rijden met een grote velg/band combinatie en een maximale verlaging wilt realiseren.


VERLAGING:                        ZEER GOED
VERSTELMOGELIJKHEID:        GOED
COMFORT:                        SPORTIEF-ZEER SPORTIEF
WEGLIGGING:                        UITSTEKEND
MATERIAAL:                        VERZINKT STAAL


PRIJS/KWALITEIT VERH.:        ZEER GOED


Klopt dit een beetje of heeft iemand een andere mening?
Ik hoor het graag

groeten Jeffrey

Joey Voormolen

Ik heb een v-maxx schroefset op mijn megane 1 phase 2
Mijn schroefset kan 8 cm lager zonder aanpassingen
comfort is gewoon weg!!
Wegligging is zeker goed

Maar ik heb 1 van de eerste setjes daarbij zaten nog wat fouten, maar hoor steeds meer mensen hier en op andere forums dat het een goeie setjes zijn.
Lowered M3C GT

drbiqs

als er nog meer mensen zijn met ervaring met een VMAXX setje ben ik ook wel nieuwschierig.
horen het wel.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

rened

ik heb vrienden met zo'n set op andere autos, en ik wil m binnenkort ook gaan aanschaffen voor mn megane

Jeffrey van de Kerkhof

Ja ik ben er echt nieuwschierig over, heb nog wel een verlagingssetje liggen op zolder voor mijn 1.6 16v van 2004 maar dat is maar 3,5cm en zou toch het liefst een heel stuk lager liggen! :9~
Als mijn vrouwke het goed vind ga ik hem zeker aanschaffen. Dus mocht er ook nog iemand een verlagingssetje veren willen voor zijn meg 2 bij deze.

mvg Jeffrey

ivo.

heb sinds kort ook een V-Maxx schroefset gemonteerd,comfort is inderdaad verdwenen.
maar in combinatie met een verlaging aan de achterkant is het rijplezier een stuk hoger geworden!!
en als je banden niet al te plat zijn blijft er nog wel wat comfort over.
ik vind het een aanrader!!

Jeffrey van de Kerkhof

In de zomer rij ik op 18" bellini bella met 225-40-18 en nu in de winter op 15"staal 195-65-15 en dan in combinatie met 7cm omlaag lijkt me zeer sjiek :9~

Joey Voormolen

Laag is altijd goed, als de schroefset eronder zit even foto's uplouden.
Dan kan je ook wel even naar openings meeting komen 11 april :)
Lowered M3C GT

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Jeffrey van de Kerkhof op 12 februari 2010, 14:43:49
Ja ik ben er echt nieuwschierig over, heb nog wel een verlagingssetje liggen op zolder voor mijn 1.6 16v van 2004 maar dat is maar 3,5cm en zou toch het liefst een heel stuk lager liggen! :9~
Als mijn vrouwke het goed vind ga ik hem zeker aanschaffen. Dus mocht er ook nog iemand een verlagingssetje veren willen voor zijn meg 2 bij deze.

mvg Jeffrey

Zeer luie mode aan  Uhm passen ze ook onder een Grand tour,en dan specifiek een 1,4? Zeer luie mode uit...

Zo ja pb me anders ff de prijs die je in gedachten hebt door,en het merk kan ook handig zijn;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

eliatuning

bestaat er ook een setje van het merk Vmaxx voor de grandtour van 2007?
rather low and slow than high and fast

rened

Mégane Grandtour  02-10.08  front 35tot70mm rear 40tot70mm     €499
(http://www.v-maxx.com/nl/producten/schroefsets)

ja dus...

aan de bestelcode te zien is het dezelfde set voor ALLE types megane 2 's

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Roadkill op 18 februari 2010, 19:38:01
Citaat van: Jeffrey van de Kerkhof op 12 februari 2010, 14:43:49
Ja ik ben er echt nieuwschierig over, heb nog wel een verlagingssetje liggen op zolder voor mijn 1.6 16v van 2004 maar dat is maar 3,5cm en zou toch het liefst een heel stuk lager liggen! :9~
Als mijn vrouwke het goed vind ga ik hem zeker aanschaffen. Dus mocht er ook nog iemand een verlagingssetje veren willen voor zijn meg 2 bij deze.

mvg Jeffrey

Zeer luie mode aan  Uhm passen ze ook onder een Grand tour,en dan specifiek een 1,4? Zeer luie mode uit...

Zo ja pb me anders ff de prijs die je in gedachten hebt door,en het merk kan ook handig zijn;)


Dit was gericht aan topicstarter,ben benieuwd naar het setje veren wat ie op zolder heeft liggen
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeffrey van de Kerkhof


rened

Het eerste begin is er!



We zullen eens gaan zien hoe het gaat staan!

eliatuning

laat eens weten hoe het gaat i v m het rijden en het comfort
en ook hoe laat je kan,ben er benieuwd naar
rather low and slow than high and fast

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev