Advertenties


Interessepeiling Meeting Oldenzaal

Gestart door NiQo, 25 januari 2010, 19:08:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NiQo

Hoi --

Ik vroeg me af of er interesse is in een meeting in Oldenzaal.
Ben erg benieuwd naar alle dikke Megs hier uit de regio.
(Weet niet of hier veel mensen vanuit het oosten zitten?)

Het is in ieder geval een mooie locatie, vroeger hielden we er altijd scootermeetings. (en een Mac op 1km afstand :afro:)
Kan helaas geen foto's meer vinden, wel een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=0g01uEdxYG4&feature=related

Een geschikte datum lijkt mij halverwege maart, wanneer hopelijk de zonnestraaltjes een keer zijn doorgebroken.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Gr. Robin
Yellow RMC 1.6 8V on 17" Momo's

ErikVr

Jammer dat er niet één van die gastjes vol op z'n plaat gaat :(
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Rick Santbergen

idd ook jammer dat er niet meer meganes tegen een boom rijden als ze de snelheidslimiet overtreden  l-

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

NiQo

Ik kom uit enschede. Jij uit oldenzaal?
Zinloze 1e opmerking..?

Yellow RMC 1.6 8V on 17" Momo's

Marius.

Zinloze opmerking..?
Mjah.. Ik woon nu zelf ook in Enschede, ouders wonen nog in Ozaal. Vroeger dacht ik altijd zo'n dorpje/stadje als Ozaal dat kent geen hond, en nu hoor je het bijna weekelijks in het nieuws ofzo :P en dan is er dus ook nog een nieuw lid dat hier uit de buurt komt :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

NiQo

Nja ik woon zelf in Enschede, en kwam eerder wel regelmatig in oldenzaal.
Woont ooknog een kameraad van me met een 2.0 coupé.

Toch heb ik je nooit zien rijden, hoewel ik dagelijks door Enschede rijd...
Yellow RMC 1.6 8V on 17" Momo's

Marius.

Opzich niet heel vreemd, auto staat achter de flat geparkeerd en ik ga met de fiets naar school :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dennis Postma

Een idee voor een meeting is altijd welkom, dat zien we graag. En als er genoeg intresse is om dat in de omgeving van Oldenzaal te doen is dat zeker het overwegen waard vind ik. Maar als ik het filmpje zo zie ziet het er uit als een afgelegen stukje industrieterrein. Voor een scootermeeting is het misschien de perfecte lokatie voor wat er op zo'n scootermeeting gedaan wordt. Maar wij zijn een auto club. Ik ben eigenlijk erg benieuwd wat je voor ogen had om op die lokatie te gaan doen als we daar een meeting willen gaan organiseren?

Marius.

Daar vlak bij is een Mac, en uhm tja op wat voor plekken meeten jullie normaal gesproken?
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dennis Postma

#10
Dat hangt er dus een beetje vanaf wat je wil gaan doen tijdens de meeting. We hebben bijvoorbeeld al een aantal keer de RMC meets forumleden meeting gehad. Dit vond plaats op een parkeerterrein direct bij een gelegenheid waar iedereen zonder van het terrein af te moeten (met de auto) even naar binnen kan wandelen voor een sanitair bezoek of even iets te drinken/eten en waar je eventueel kunt schuilen in geval van slecht weer. En als het kan een mogelijkheid is om de auto op een mooi plekje te zetten voor een fotoshoot(je). Hierbij is het wel belangrijk dat het niet hinderlijk is voor mensen die niets met de meeting te maken hebben.

Maar zoals ik al zei, het hangt er ook vanaf wat je dus wilt gaan doen. Wat ik hier boven noem is maar een voorbeeld.

NiQo

In de eerste instantie had ik in gedachten om Megánes uit de regio te bewonderen, ideeen uitwisselen en lekker ###len over elkaars auto's. Ik weet niet wat er normaal op meetings wordt gedaan? (Newbie)

Wellicht heb je gelijk over de inderdaad afgelegen locatie. Had inderdaad het 'illegale scootergebeuren' nog in m'n achterhoofd. Maar neem niet aan dat er wordt 'geracet' dus een afgelegen locatie is niet noodzakelijk. Correct me if i'm wrong.

Desondanks lijkt een meeting in deze regio me nog steeds leuk, ik zal eens een andere locatie overwegen. Tips uiteraard welkom.
Wellicht zijn de terreinnen bij de Woonboulevards Enschede/Hengelo een optie.

Yellow RMC 1.6 8V on 17" Momo's

Marius.

Frans op de bult wellicht?
Of hoe je dat ook schrijft :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dennis Postma

Bij een clubmeeting word er inderdaad niet geracet. Daar hebben we bijvoorbeeld 7 februari de ledenvergadering en RMC kartwedstrijd voor.  ;)

Maar als je er een regiomeeting van wil maken buiten de club om en het dus geen clubmeeting is moet je doen waar je zin aan hebt maar daar zijn wij dus niet verantwoordelijk voor. Wat betreft het ideeen uitwisselen en dergelijke gebeurd bij de cubmeetings vrijwel automatisch al wel. Er is namelijk altijd wel gelegenheid om de megane´s te bewonderen en er over te babbelen. Daar hoef je niet persee een hele middag voor te plannen. Misschien is er in jullie omgeving een mooie tourtocht te plannen ofzo. Maar mocht je concrete plannen hebben moet je even contact opnemen met de meetingcoordinator.

Benjamin Renon

Persoonlijk houd ik niet zo veel van stille plekken. (Je wagen mag toch wel gezien worden?!) Dus ik zou het dichtbij een restaurantketen (vul zelf maar in) doen. Als je je dan gewoon normaal gedraagt (niet burnen, audio te hard aan, flink staan gassen etc) dan heb je met niemand problemen. Mochten er leden komen met clubstickers dan krijgen we geheid een stempel op gedrukt ALS dit zou gebeuren. Ik ga er van uit dat het wel goed komt. ;)

Gewoon lekker samenkomen en babbelen onder het genot van een hapje en drankje...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev