Advertenties


'Winterwielen'

Gestart door Raymond, 16 september 2004, 14:46:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond

De winter komt er zodadelijk weer aan en ik wil niet weer te laat zijn dus heeft iemand een leuk adresje (lees goedkoop) waar ze normale wielen (waar dus een wieldop op kan) hebben voor een leuke prijs? Liefst in de buurt van Rotterdam

Tuned

dat kan je toch zeg maar huren voor de winter en als je dan de winterbanden er weer af haal dan krijg je je eigen terug?
doet kwik fit dat nie en exelcior?
heb nog wel 4 orginele bandjes in de schuur liggen maar vraag me af of dat nog gaat?

ik hou mijn velgen er in iedergeval op, verleden jaar ook geen probleem gehad

EyesOnly

Tja ik zit er ook aan te denken (aangezien ik net nieuwe velgjes heb)
Maar van de andere kant hoor ik veel verhalen dat ik ze er gewoon op kan laten, als ik ze maar goed schoon zou houden.

Jeroen

Citaat van: Raymond op 16 september 2004, 14:46:18
De winter komt er zodadelijk weer aan en ik wil niet weer te laat zijn dus heeft iemand een leuk adresje (lees goedkoop) waar ze normale wielen (waar dus een wieldop op kan) hebben voor een leuke prijs? Liefst in de buurt van Rotterdam

Waarom standaard wielen met wieldoppen.

Ik zit op mijn gemak regelmatig te kijken op marktplaats voor een leuk, goedkoop setje 17", winterbandjes erom en je rijdt toch nog fatsoenlijk de winter door.

Dries

Raymond,

Ik heb vorige maand mijn M?gane Coupe verkocht met normale velgen en banden (heb een nieuwe Megane gekocht). De man die mijn auto overnam was niet geinteresseerd in mijn winterbanden.  Die heb ik dus nog steeds liggen. Ik heb ze gedurende twee winters gebruikt en ze zijn nog in uitstekende staat. Het zijn 4 winterbanden van het merk Vredestein (de maat weet ik niet uit mijn hoofd) op normale velgen en als je wil kan er ook nog de vier wieldeksels erbij krijgen. Laat me iets weten als je geinteresseerd bent.

Dries (dsnaet@hotmail.com)


Raymond

Citaat van: Jeroen op 16 september 2004, 17:12:59
Citaat van: Raymond op 16 september 2004, 14:46:18
De winter komt er zodadelijk weer aan en ik wil niet weer te laat zijn dus heeft iemand een leuk adresje (lees goedkoop) waar ze normale wielen (waar dus een wieldop op kan) hebben voor een leuke prijs? Liefst in de buurt van Rotterdam

Waarom standaard wielen met wieldoppen.

Ik zit op mijn gemak regelmatig te kijken op marktplaats voor een leuk, goedkoop setje 17", winterbandjes erom en je rijdt toch nog fatsoenlijk de winter door.

Ik vind het een beetje link om tweedehands velgen te nemen, je weet nooit of je ze in orde zijn. Daarnaast denk ik persoonlijk dat je goedkoper uit bent met nieuwe wielen dan tweedehands velgen...

Raymond

Citaat van: Dries op 16 september 2004, 17:52:45
Raymond,

Ik heb vorige maand mijn M?gane Coupe verkocht met normale velgen en banden (heb een nieuwe Megane gekocht). De man die mijn auto overnam was niet geinteresseerd in mijn winterbanden. Die heb ik dus nog steeds liggen. Ik heb ze gedurende twee winters gebruikt en ze zijn nog in uitstekende staat. Het zijn 4 winterbanden van het merk Vredestein (de maat weet ik niet uit mijn hoofd) op normale velgen en als je wil kan er ook nog de vier wieldeksels erbij krijgen. Laat me iets weten als je geinteresseerd bent.

Dries (dsnaet@hotmail.com)

Je hebt mail!

megane74

Ik laat bij aflevering gelijk mijn 16 inch standaard lichtmetaal met winterbanden bekleden . Deze gaan dan mee tot het voorjaar en daarna komen er 19 inchers  ;D onder .

berry_p

19"?
en jij denkt dat dat gaat passen zonder aanpassingen aan de wielkassen?

zou wel bruut staan als je de wielkassen wat aanpast.

Bob

Berry we hebben het hier over een Megane 2  ;D

Bob

Hij heeft zich al eerder aangemeld en voorgesteld hoor Remko.... zelfs in het "hallo ik ben nieuw op het forum" topic.

Hij krijgt een Meg 2 station als ik het goed heb  ;)

megane74

Sorry dat ik het er niet bij vermeld heb .  :-[ Maar ze komen inderdaad onder een type 2 station wagon . 20 inch zou zelf ook nog wel gaan passen alleen zijn de banden daar een beetje duur van . Al kan ik met 19 inch ook al naar een 265/35 /19 achterband . :-X

Niels81

Wat is voor jullie de voornaamste reden voor winterbanden? De band zelf vanwege een betere wegligging of vooral om je velgen te beschermen tegen pekel e.d.? Ik wil binnenkort namelijk nieuwe 16' lm velgen halen voor m'n coupe maar zou ik dat dan beter pas na de winter kunnen doen?

Ferdi

eigenlijk allebei Niels81 voor mij dan...
Ik heb nog een set oude velgen liggen met splinternieuwe winterbanden, dus voor mij geld veiligheid......, en bescherming van de velgjes....  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev