Advertenties


Wat is jouw kilometerstand...???

Gestart door Stefan, 27 september 2009, 17:12:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

adinsx

Tja, diesel wordt vrij zwaar belast. Daarom zijn er veel leaserijders met 35/45k/jaar die heel graag benzine gaan rijden ipv diesel. Zeker nu het omslagpunt van diesel weer verder weg ligt vanwege de flinke afschrijving van een diesel nu.

33.700 begon mijn GT meen ik in de basis. 3,5k aan opties en 3,8k aan accessoires. Ik moet er sowieso vier jaar mee doen, dus dan maar volladen en tegen die tijd wellicht de facelift GT pakken.

Mégane V gaat nog wel even duren. Eerst op naar Genève komend voorjaar voor de Clio V introductie.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Erik_F

Citaat van: adinsx op 26 augustus 2018, 21:41:46
Tja, diesel wordt vrij zwaar belast. Daarom zijn er veel leaserijders met 35/45k/jaar die heel graag benzine gaan rijden ipv diesel. Zeker nu het omslagpunt van diesel weer verder weg ligt vanwege de flinke afschrijving van een diesel nu.

33.700 begon mijn GT meen ik in de basis. 3,5k aan opties en 3,8k aan accessoires. Ik moet er sowieso vier jaar mee doen, dus dan maar volladen en tegen die tijd wellicht de facelift GT pakken.

Mégane V gaat nog wel even duren. Eerst op naar Genève komend voorjaar voor de Clio V introductie.

Ja, als ik kijk in de Fleet-omgeving van de leasemaatschappij dan zijn de benzine uitvoeringen goedkoper. Omslagpunt bij ons ligt op 35k/jaar.

Leuk dat je daar heen gaat. Clio is een mooie auto, alleen is die niet zo ruim als de Megane. Ben benieuwd of de Clio V groter gaat worden dan zijn voorganger.
Megane IV Bose Estate dCi | opties: LED Koplampen | 8,7 inch scherm | Stoelverwarming | Dodehoek assistentie |

Voorheen: Golf 7 2.0 TDI RLine (BJ 2016) | Seat Leon 2.0 TDI FR Business Intense (BJ 2014) |

adinsx

Genève is een van de sfeervolste autosalons. En, met de meeste primeurs, dus ben er altijd op de twee persdagen te vinden.
IAA Frankfurt is idioot groot, maar ga ik vaak even een dagje op en neer. Parijs is kleiner, sfeervoller maar steeds minder merken gaan erheen. Wel een mooie beurs en behapbaar in een dag. (avond ervoor heen, hotelletje, dag beurs en terug jagen ;) ).

Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev