Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

We hadden alweer 16 pagina's volgekletst.


Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Wat een beelden weer vandaag uit Apeldoorn... :neen: 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Ja dat had ik ook toen ik het vanmiddag hoorde. Ben benieuwd wat hier nog uitkomt. Is triest voor de nabestaanden. Denk je een leuk dagje uit te hebben zonder zorgen krijg je dit voor je kiezen. Maar wel mooi om te zien dat een aantal steden solidair zijn en hun feestjes inkorten of afgelasten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Ik was vandaag druk met spullen verkopen op de vrijmarkt lekker in de zon, gezellige dag..
Tot 1 van de mensen kort vertelde over het gebeuren in Apledoorn.
Aangezien ik druk was met verkopen, is het langs me heen gegaan, maar net ff tv en you-tube gekeken en het zijn toch wel (weer) aparte beelden...
Dit soort dingen lijkt wel steeds "normaler" te worden zo langzamerhand.. 8)7

Nog ff en er zijn meer dwazen als normale mensen in de wereld heb ik het idee.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Jup het wordt steeds normaler gevonden. Heb ook een aantal ander beelden gezien, kreeg toch wel even kriebels. Zoiets verwacht je in andere landen misschien, maar niet zo snel hier. Het is toch gebeurd.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Paultje

Ja was weer bizar vandaag. wij hoorde idd ook het nieuws via de vrijmarkt. waar we ook zelf aanwezig waren.

Totdat ik een telefoontje van me Ma kreeg. Me pa stond zo 30 meter van het punt vandaan waar die gek door de mensen massa is gereden.
Ma helemaal in paniek. en Pa redelijk ontdaan. Gelukkig is hij daar gaan staan. hij was er al om 8 uur vanmorgen en heeft zitten twijfelen over 3 plekken om te gaan staan.

Maarja dat zijn de bekende what if scenario's.

Later kregen we ook nog een belletje van me tante dat me neef met zijn gezin naast de bus op het fietspad reden, op het moment dat het gebeurde.

Dus het engeltje was weer ff aanwezig vandaag. ;)
snappie

Stefan

nou, gelukkig dan maar...
voor hetzelfde geld... :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Das wel bizar Paul! Hij een hele goeie engel gehad dan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Een bizarre dag, eerst die idioot in Apeldoorn. Het toont toch wel weer aan wat een zieke geesten er op deze wereld rond lopen.

Wij zaten gisteren in Alphen aan de Rijn bij Claudia´s zus. Toen we ´s avonds terug naar huis reden en vanaf de N11 de A12 op reden doken we vrijwel direct de file in waar we ruim 2 uren stil hebben gestaan. Oorzaak, een enkelzeidig ongeval met een auto waar een verdacht pakketje in lag. Uiteindelijk moest iedereen keren en tegen de rijrichting in de A12 verlaten. Al met al waren we een paar uren later thuis dan de bedoeling was aangezien we om moesten rijden via Rotterdam  :x

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

eerst was voor mij vandag een verplichte atv dag (ingesteld door werkgever zelf)
Deze werd vorige week ingetrokken (wegens drukte...??)
Dus ik ijverig( :neen:) aan het werk vandaag...
Komt onze directeur vandaag op de afdeling melden dat we wel om 15:00 naar huis mogen......

nouja, lekker te volgen.. :q
Maargoed, wel lekker met dat mooie weer Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

Citaat van: Dennis Postma op  1 mei 2009, 09:01:01
Een bizarre dag, eerst die idioot in Apeldoorn. Het toont toch wel weer aan wat een zieke geesten er op deze wereld rond lopen.

Wij zaten gisteren in Alphen aan de Rijn bij Claudia´s zus. Toen we ´s avonds terug naar huis reden en vanaf de N11 de A12 op reden doken we vrijwel direct de file in waar we ruim 2 uren stil hebben gestaan. Oorzaak, een enkelzeidig ongeval met een auto waar een verdacht pakketje in lag. Uiteindelijk moest iedereen keren en tegen de rijrichting in de A12 verlaten. Al met al waren we een paar uren later thuis dan de bedoeling was aangezien we om moesten rijden via Rotterdam  :x

je had dan ook beter direct om kunnen draaien en via Amsterdam naar huis kunnen rijden.

Ik snap zowiezo niet dat jullie via utrecht reden, je woont toch ergens vlakbij dronten?

Timo Zuiderduin

Citaat van: Stefan op  1 mei 2009, 17:16:07
eerst was voor mij vandag een verplichte atv dag (ingesteld door werkgever zelf)
Deze werd vorige week ingetrokken (wegens drukte...??)
Dus ik ijverig( :neen:) aan het werk vandaag...
Komt onze directeur vandaag op de afdeling melden dat we wel om 15:00 naar huis mogen......

nouja, lekker te volgen.. :q
Maargoed, wel lekker met dat mooie weer Y !-!

dan was het voor mij toch iets eenvoudiger vandaag.
werd wakker om uurtje of 9, zette laptoppie aan,... en was aan het werk.

vrijwel alle klanten zaten thuis vandaag, al mijn leveranciers dicht, dus voor mij prima dagje rustig aan administratieve dingetjes uitzoeken en bijkomen van de koninginnedag/-nacht!

matthew

Nou het was mij ook een beetje langsheen gegeaan gister,we waren met vrienden impulsief idee we gaan naar de efteling was druk zo,maarja we hebben het wel gezellig gehad en daarna lekker wezen chinezen met zijn allen.

Vandaag lekker wezen shoppen met Floor in Arnhem en vanavond de auto helemaal gepoetst voor morgen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev