Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Zo zelf maar ff racen (karten) ook leuk om te doen ;) en rest van de middag misschien maar bloemetjes prikken ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

da's zeker leuk.. Y
Ik snap ook waarom je altijd wint met karten, je doet het ook nog wel eens zelf "zomaar".
Ik al heel lang niet meer wdb (vroeger wel)
Bloemetjes prikken...???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Michel gaat ook mee hoor ;)

Ja bloemetjes prikken, paar vrienden van me gaan een mozaïek maken voor de limmerbloemendagen, ze zouden vandaag de bloemetjes krijgen dus konden ze beginnen met het prikken :) (biertap was er al wel) :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

ok, zodoende.........
Het belangrijkste was dan al in huis iig :q
nou, zet m op he !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

hmmz dat RTL7 Live valt ook wel mee, de uitslag van de 125cc race staat al op teletekst :S (op tv moeten ze nog 9 rondjes)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Citaat van: Tim op  3 mei 2009, 12:46:01
Michel gaat ook mee hoor ;)

Ja bloemetjes prikken, paar vrienden van me gaan een mozaïek maken voor de limmerbloemendagen, ze zouden vandaag de bloemetjes krijgen dus konden ze beginnen met het prikken :) (biertap was er al wel) :D

Dat verklaard gelijk waarom Michel meestal ook op het podium staat als het om karten gaat  :q

Michel Veltman

af en toe wat oefenen he...anders wordt je zo roestig ;)
Maar idd karten ging wel aardig..Tim natuurlijk weer 1e...en ik dit x 3e :q

mn laatste x karten was al wel weer paar weekjes terug (denk weekje of 6-8 terug)..tim daarintegen heeft pas geleden nog kunnen oefenen :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

even een vraagje weet 1 van jullie een goeie site voor mooie velgen met een mooi prijsje ?
ik zit wel te googlen maar dan heb je veel van die e-bay en marktplaats links die wil ik juist niet ;)

groetjes

Rick Santbergen

Ben je op zoek naar goede merk velgen?
Of goedkope velgen?

drbiqs

meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Rogier

als ze mooi en betaalbaar is het goed ;) en zelf wil ik er het liefste niet meer dan 700 voor uitgeven dat heb zelf als budget maar opgesteld anders ken ik me zelf wel :P

groetjes

Benjamin Renon

#43
Even een vraagje voor onze Nieuwegeiner(s) e.o.: Is Big Daddy's failliet? Las zoiets op het net toen ik aan het googlen was.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

ja, dat klopt Y
Is al geruime tijd dicht.
Ik weet niet hoe het met verdere overname perikelen zit, maar die zijn wel gaande volgens mij Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev