Advertenties


Klets maar raak DEEL 218

Gestart door Benjamin Renon, 12 augustus 2015, 18:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Zag het bericht op FB voorbij komen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Een vraagje,

Mijn moeder had een Renault Vel Satis, bij haar was het zo wanneer zij hard op de rem trapte dat haar alarm lichten gingen branden. Dit lijkt mij een veilige optie van de auto. Weet iemand of deze optie ook mogelijk is voor de Megane 2 fase 1 uit 2004? en of deze te activeren is via de clip?


Tedo

Bij een noodstop gaan ze bij een Megane II ook automatisch aan. Regelmatig gehad.

mark

Bij de megane 2 zou dit er idd standaard op zitten. gewoon een keer vol in de ankers gaan, kun je zien of het er op zit.  :D

Benjamin Renon

Op het circuit heb ik deze optie niet gehad en daar ging ik ook wel hard in de ankers. Misschien toch niet hard genoeg? ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Dan vraag ik me af hoe hard ik op het rempendaal moet trappen. Of moet ik een anker uit het raam gooien om hem te activeren?

mark

Bij een bepaalde remvertraging zou het geactiveerd moeten worden. Ik heb het al een paar keer gezien bij de megane 2.

Rogier

Ik zal is een boom test doen, kijken of het dan werkt :q

Tedo

Je moet denken aan een flinke noodstop, bijvoorbeeld bij plotselinge file. Dan gaan ze aan. Niet bij flink afremmen voor een bocht op het circuit.

Rogier

Ik heb het al eens geprobeert, ik ga nog eens kijken van het weekend. Ik denk dat ze bij mij uit staan.

Christian de Vriend

Bij die van erwin stond die functie ook aan,die zat echter me toen ik in de ankers ging,en bij
hem viel het op dat ze gevaren lichten aan gingen.

Denk dat je een km of 50 a 60 moet rijden,en dan rem pedaal tegen de vloer trappen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Het staat volgens mij altijd aan (denk dat het niet eens uit te schakelen is zonder de clip).

Tedo

Zo, de sedan opgehaald na beurt + APK. Behalve het uit voorzorg vervangen van een motorsteun gelukkig niks mis met de auto.

Benjamin Renon

Mooi zeg... Altijd goed dat een wagen door de apk komt en er verder weinig mee aan de hand is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

#14
Heb ff een vraagje voor de kenners.

Heeft de megane classic ook een verzwaarde achteras net als de break?
Want als dat niet het geval is kan mijn oude achteras mooi onder een classic.  ;) (deze as komt trouwens onder een cabrio vandaan)
En of er onder een fase 1 ook eventueel een fase 2 as onder kan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev