Advertenties


Klets maar raak DEEL 185

Gestart door Benjamin Renon, 15 juli 2012, 20:18:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

En weer verder in nieuw deel. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Citaat van: Dante op 14 juli 2012, 01:07:17
Zou het niet handiger zijn om site-gerelateerde problemen voortaan hier te melden..? Anders staat-ie ook maar te verstoffen... o-)

Zou erg fijn zijn idd, hoef ik niet paginas door te zoeken naar info.. :-))

Roadkill (Michiel)

@ Dirk: hoe is het ondertussen met je Meg????Dacht dat ie eind april zou worden afgesteld, is dat al gelukt?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Nee, is iedere keer iets. De man die hem zou afstellen heeft het financieel niet zo goed meer en is daarom genoodzaakt ernaast te gaan werken. Dit doet hij in dubai.. Dan is hij 8 week weg, en 2 week thuis. In die twee weken moet hij dan thuis de boel bijwerken (en zijn zoon probeert de rest te doen).
De auto loopt wel, maar nu maakt hij teveel herrie en wil hij hem niet afstellen, dus moet ik hem eerst weer ophalen en de uitlaat voorzien van extra dempers.. Maar als ik hem daarna breng, moet ik maar weer afwachten wanneer hij eraan toe komt.. De vorige keer lekte hij olie en moesten we hem ook ophalen en dat oplossen.
Ik begrijp hem wel, maar zeg het dan ff in één keer, zo blijven we bezig..

Maar daarnaast heb ik zelf ook weinig tijd op dit moment, dus ook aan mijn kant gaat het niet heel snel, en dan blijkt dat je zo weer een jaar verder bent...  8)7

-Jo-

Dirk, er zullen toch wel meer mensen zijn die een std alone kunnen afstellen (ongeacht het merk) ?

Roadkill (Michiel)

Ok nou ja wat je al zegt als ie het nou meteen zegt van de olie en je uitlaat, maar goed als je het zelf dan ook druk hebt dan begrijp ik dat je er ook geen mega haast mee hebt. Gaat natuurlijk om het eind resultaat dat ie zo meteeen wel helemaal goed gaat rijden.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Jammer om te lezen dirk, maar begrijpelijk. Hoop 'm ooit eens in real life te kunnen zien.  :)


Benjamin Renon

Helaas slecht nieuws voor de Nürburgring en de omgeving. Hopelijk blijft de Nordschleife wel bestaan en kunnen we nog lang genieten van de omgeving daar en het bij behorende circuit.

Helaas komt dit ook weer niet als een complete verrassing aangezien het al bekend was dat het niet goed ging met de aanbesteding en afwikkeling van het nieuwbouw complex aan het circuit.

CiteerNürburgring failliet - restschuld deelstaat 300 mln

Een harde klap voor de Eiffel-streek in Duitsland want de Nürburgring moet deels of in z'n geheel worden verkocht. De Europese Commissie wil geen hulp bieden voor de redding van Nürburgring GmbH, die bijna geheel in handen is van de deelstaat Rheinland-Pfalz.

Dat meldt de Duitse Rhein Zeitung, op basis van 'goed geïnformeerde kringen'. De ring was een Mekka voor fans van autosport uit alle delen van de wereld maar het is zover dat de deelstaat Rheinland-Pfaltz zijn deelneming in de ring moet beëindigen met een faillissement. Met het besluit uit Brussel is de GmbH definitief failliet. De Nürburgring is een van de belangrijkste racebanen van de wereld.

Het bericht zal voor opschudding zorgen in de politiek in Mainz. De rood-groene deelstaatregering heeft tot het laatst toe gehoopt het faillissement te kunnen voorkomen maar het besluit in Brussel levert wat dat betreft een harde politieke nederlaag op. De deelstaat had Brussel gevraagd de dochteronderneming te steunen, omdat het veel schulden heeft en met een faillissement werd bedreigd. Men had dertien miljoen euro nodig om de rente te betalen voor de lening van 330 miljoen euro die Nürburgring GmbH heeft gekregen van de investeringsbank ISB van de deelstaat. Maar het financiële reddingsplan werd afgewezen door de EU (mededinging). Daarmee is het doek gevallen en ligt de toekomst in handen van de curator.
Volgens de balans is het ringcomplex maar 126 miljoen euro waard. Volgens het industriële tijdschrift Wirtschafswoche heeft Ernst & Young een analyse opgesteld en de deelstaat zou uiteindelijk, zelfs wanneer alles verkocht zou worden, kunnen blijven zitten met een restschuld van bijna driehonderd miljoen euro.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Wat ik begreep ging het hoofdzakelijk om het nieuwbouwcomplex. De races die geplant stonden voor dit jaar zouden allemaal gewoon doorgaan. Nu weet ik niet in hoeverre de ring hier financieel aan verbonden is. Maar ik denk wel dat het nog wel eens afgelopen kon zijn met de F1 daar.

Rogier

Ach ja, als ik zondag nog maar een rondje kan rijden :P

Benjamin Renon

ik ben dan opzich wel benieuwd wat er dan gaat gebeuren met de diverse VLN en 24 uurs races volgend jaar. Die maakten veelvuldig gebruikt van beide circuits. Met de Touristenfahrten harken ze in ieder geval genoeg geld binnen voor onderhoud etc.
Ze zouden gek zijn als ze de Nordschleife zouden sluiten. Op een goede zomerse dag heeft de hele omgeving daar profijt van.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Yep ben ook erg benieuwd. Helaas kon er nog niets over 2013 gezegd worden. Zal eens kijken of ik nog wat kleingeld in de zak heb. 8)7

-Jo-

Maakt niks uit welk onderdeel winstgevend is. Er is een algehele schuld van 330m. € terwijl de (totaal) geschatte waarde amper 130m € bedraagt. Men is al jaren interesten op interesten op interesten aan het betalen. Het betreft gewoon 1 grote pot wanbeleid. Het rollercoaster verhaal is helemaal fantastisch, terwijl het niet eens in dienst is.

Dennis Postma

Inderdaad, die achtbaan is een grote aanfluiting geworden. Wel jamer hoor. Ook zonde van het museum wat er in zit.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev