Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 16

Gestart door matthew, 6 juni 2012, 22:02:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Roadkill (Michiel)

Mooi is dat eigenlijk,ze noemen het lucht inlaten, terwijl ze juist (warme) lucht afziuigen........ (hier krijg je namelijk echt 0 lucht mee onder je motorkap,tenminste zolang je vooruit rijd) De KadettE GSI had zoiets standaard en was echt voor de afvoer van warme lucht
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Zouden ze ook niet daar erin gezet zijn omdat het daar kon door afwezigheid van verstevigingsbalken enzo?

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Felix

Ik kan mij herinneren dat dat niet altijd feilloos werkt. Dus ik raad aan dat even goed uit te zoeken voordat je er een koopt ;)

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Deze zocht ik net! Als ik het goed begrijp dan doe je de stekker in je AUX ingang?

Ik hoop dat de stuur bediening ( dus ook het scroll wieltje ) 100% werkt.
Of weet iemand iets beters? Het is voornamelijk voor mijn iPhone!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Heatzone (Mark)

Volgens mij vanaf je Iphone met je (apple stekker) usb werkt het niet, tenzij je radio dit ondersteund. Met de aux uitgang wel, ik heb zelf altijd het gevoel dat die apple producten (iphone, ipod) het geluid niet echt versterken via aux..

Mijn radio ondersteund wel ipod/iphone besturing, maar dan is het geluid vele malen beter dan via aux!

Maar via aux, kan je dus niet je iphone besturen zeg maar, dus andere nummer opzetten enzovoort

Felix

Ik heb zelf enkele systemen uitgeprobeerd in de Megane.
Deze megane heeft een Informee II systeem, die navigatie met het klepscherm. En dit schijnt net iets anders om te gaan met die systemen dan de standaard radio.

Ik vond de audio connection box 3x niks. Het bladeren door je albums en scrollen tussen de nummer werkt totaal niet logisch. Ik heb hem daarna meteen weer doorverkocht.
Ook heeft er een gewone AD converter tussen gezeten. Dus gewoon van 3,5mm jack naar een digitaal signaal voor op de blauwe ISO poort. De adapter was van connects2, maar had een te hoog uitgangssignaal waardoor de muziek clipte. Die is dus ook de deur uit.
Nu zit er een Ice Link Plus in van Dension. Dat vind ik veruit het fijnste systeem. Je kan namelijk gewoon de iPod bedienen vanaf het stuur, maar ook vanaf de iPod zelf. Daar zijn enkele verschillende modussen voor die je kan selecteren.
Het enige probleem met de Ice Link Plus is dat hij sterk verouderd is. De spanning die er op staat is bijvoorbeeld 12v (firewire) en tegenwoordig ondersteunen iPods alleen nog maar 5 volt (USB). Maar al met al zijn de ervaringen met Dension het beste. Wie weet koop ik nog eens een nieuwere versie.


Edit: die Audio Connection Box klonen werkt volgens mij ongeveer hetzelfde als de Audio Connection Box. En zoals ik al zei vind ik dat maar niks. Maar dat is natuurlijk aan jezelf om te bepalen ;)

Roadkill (Michiel)

De Link die ik neerzette heeft niks met de Iphone/pod te doen he!! Dit is meer een sd/usb adapter Dus je doet er een sd kaart in of een usb stick met mp3tjes en spelen maar... (Ben me nu aan het orienteren op de Alpine IDA-Xserie, moet nog ff sparen maar dan ga ik daarvoor,mijn huidige HU word minder en wil van de cd's in mijn auto af)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo



Tedo


Renegade (Mark)

Citaat van: denniske_91 op 21 juni 2012, 17:28:35
http://link.marktplaats.nl/571223811 schroefsetje voor de megane I

Ik zou uit de buurt blijven van deze set voor de minimale prijs die hij vraagt ;) De veerpoten (zowel voor als achter) zien er niet meer bepaald goed uit, vooral voor ga je moeilijkheden krijgen met verstellen en de hardheidsverstelling is onzin, vmaxx levert geen xxtreme sets voor renault !

denniske_91

het ziet er inderdaad niet heel fris meer uit,maar je weet nooit wie je er nog blij mee kunt maken,dus ik dacht ik deel de link eventjes.
hardheid instelbaar leek me inderdaad al onzin,aangezien ik precies het zelfde setje heb.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev