Advertenties


14 juni 2009 - RMC meets forumleden part 2 @ AC de Meern

Gestart door Benjamin Renon, 25 mei 2009, 13:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

#180
Geslaagde dag gisteren, heb mezelf weer prima vermaakt en gelukkig stopte de regen nog ''op tijd'' voor de fotoshoot.
Verwacht de foto's morgenavond online te zetten dus nog even geduld aub Y

Floor, beterschap met je voet en super dat je evengoed gisteren mee bent gegaan en op de foto bent gegaan _o_
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Koentje

@ gele_Coupe

Ik wou een 2tal foto's aan je vragen maar kan je email adres nergens vinden dus oe het op deze manier.
foto nummer: IMG_1614 en IMG_1623.
alvast bedankt

M.V.G. Koen

Decepticon#1

Mooi om te horen dat de meeting geslaagd is! Komende keer ben ik er zeker weten weer bij jongens!

Dennis Postma

Idd goed om te horen dat het een geslaagde meeting was. Kon er zelf helaas niet bij zijn maar ik had een afgevaardigde gestuurd die voor mij even een oogje in het zeil hield of jullie je allemaal wel een beetje konden gedragen  :q 8)7 de meeting heeft zo te zien ook weer een aantal mooie plaatjes opgeleverd. Hopelijk kan ik de volgende keer weer aanwezig zijn  :)

Dirk Kuipers

Zitten mooie foto's tussen hoor!
Goed om te horen dat het een leuke meet was!

Patrick

mooie fotos wel jammer dat we er niet bij konden zijn
gr uit kroatie  _o_ _o_

monteurtje

ja dit was een zeer geslaagde meeting was super gezellie kan niet wachten tot de volgende :P maar dat komt helemaal goed denk ik zo haha maar er zijn zeer mooie foto's gemaakt mensen jammer dat ik zelf mijn camera niet bij had.

mvg corné

Floortje

Ja de foto`s zijn leuk geworden,

Helaas bleek vandaag in het ziekenhuis de boel toch gebroken te zijn en zal ik een weekje met krukjes moeten lopen, en nog steeds rusthouden want ze kunnen niks gipsen.

drbiqs

Citaat van: Floortje op 15 juni 2009, 14:50:30
Ja de foto`s zijn leuk geworden,

Helaas bleek vandaag in het ziekenhuis de boel toch gebroken te zijn en zal ik een weekje met krukjes moeten lopen, en nog steeds rusthouden want ze kunnen niks gipsen.

nou veel succes met je voet floor
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

monteurtje

Citaat van: Floortje op 15 juni 2009, 14:50:30
Ja de foto`s zijn leuk geworden,

Helaas bleek vandaag in het ziekenhuis de boel toch gebroken te zijn en zal ik een weekje met krukjes moeten lopen, en nog steeds rusthouden want ze kunnen niks gipsen.

beterschap

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marissie

was idd weer een geslaagde meet, en ook mooie foto's mijne komen vanavond,

beterschap floor

Benjamin Renon

Das balen Floor. Nu alleen een spalk? Sterkte ermee.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nils

Citaat van: Dennis Postma op 15 juni 2009, 13:47:21
Idd goed om te horen dat het een geslaagde meeting was. Kon er zelf helaas niet bij zijn maar ik had een afgevaardigde gestuurd die voor mij even een oogje in het zeil hield of jullie je allemaal wel een beetje konden gedragen  :q 8)7 de meeting heeft zo te zien ook weer een aantal mooie plaatjes opgeleverd. Hopelijk kan ik de volgende keer weer aanwezig zijn  :)

Ik denk dat je de volgende x ook zelf maar aanwezig moet zijn hoor... Niet alleen voor de gezelligheid natuurlijk, maar ook om Edje in de gaten te houden  :D

Benjamin bedankt voor de organisatie! Was weer gezellig!

@ alle fotografen  _o_

Verder alle prijswinnaars gefeliciteerd!

@ Floor, HEEL VEEL STERKTE!!

michel81

vond het ook gezellig gisteren alleen kon ik niet al blijven tot het einde :?.
maar goed volgende keer weer zullen we dan maar denken.
de foto's zien er leuk uit hoor !-!.
en iedereen met een beker ook gefeliciteerd.

@ floor erg klootte voor je hoop dat je er erg snel vanaf bent en het minder pijn doet ;(.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev