Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 38

Gestart door Stefan, 26 september 2011, 12:32:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-Jo-

Citaat van: Frank A.K.A. Xanquezer op  9 oktober 2011, 12:01:41
ik was weekendje lekker weg geweest.


Voor hierboeven^^







En @ andy

Sorry mn foto`s zijn gemaakt met een 5 mpx camera op mn telefoon.
Mn huidige is defect en ligt ter reparatie ergens rond te slingeren.

jouw "oom" is dan Marcel Nuy. Het blok werd opgebouwd hier bij ons (BE) door JP Borremans. Ik wil niet ###lig doen maar 3 bar boost ? Effe realistisch blijven aub. Indien je nog fotos wil van het blok toen het in de teststand stond....feel free to ask.

Roadkill (Michiel)

Ja laat eens zien,ziet er iig naar uit dat dit geen standaard blok is.. Enne Frank praat wel vaker voor dat ie nadenkt
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

@josje,ehm heb jij een wielen fetisj?????? Vind deze persoonlijk wel dik,vond de vorige ook erg mooi,meer dit is meer Megane,en hoe lang blijven deze er onder? ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Volgens mij heeft hij een abonnement daar haha.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: -Jo- op 15 oktober 2011, 01:26:31
jouw "oom" is dan Marcel Nuy. Het blok werd opgebouwd hier bij ons (BE) door JP Borremans. Ik wil niet ###lig doen maar 3 bar boost ? Effe realistisch blijven aub. Indien je nog fotos wil van het blok toen het in de teststand stond....feel free to ask.

echt?  post eens :)

bijna 3 bar toch?   hij had het daar wel over...

Hebben jullie dan ook van die test verslagen???  lijkt me intresant om een door te kijken.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

matthew

@Koen

Die wielen staan goed onder je coupe.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Ziet er goed uit mannen.

@Josje. ik zal je mijn rekening nummer even doorsturen om geld over te maken.
wielen zien er leuk uit.
Maar vind persoonlijk je vorige mooier.
Truckertje

Christian de Vriend

@josje die velgen staan wel beter dan de vorige,voor alsnog ziet het er strak uit   !-!

@Koen gaat mooi staan,mooie verlaging met een espacelip  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Koentje

allen dank voor de reacties.
Wou eigenlijk verbreed staal hebben.
Ben nou beetje voor beetje aan het kijken bij dealers voor 15 of 16 inch staal.
de meeste stale velgen hebben van die rondje :( en wil eigenlijk van die recht hoekige

of zulke

die zijn trouwens 13 inch.

-Jo-

Citaat van: Dirk Kuipers op 26 september 2011, 20:09:35
@ Frank,
Sorry, maar vind het toch echt geen turbo.. Leuk dat je wat dingen probeert, maar 30 pk winst met alleen een electrisch schoepje wil er bij mij niet in.

dat ben ik helemaal met je eens, dit is de reinste onzin. Ebay-tuning.

Citaat van: Dirk Kuipers op 26 september 2011, 20:09:35En mocht het zo zijn, dan weet ik bijna zeker dat je straks wel motorisch problemen gaat krijgen als je een motor standaard laat (na 1 a 2 ton op de teller?) en je gaat hem dan nog eens extra op zijn kop geven.. Je lagers etc gaan dit niet leuk vinden.. Je hebt iig wel goede olie gekozen?
Heb je ook testbank uitdraaien van voor en na? Of alleen van na?

phuh, lagers ? Ik draai al jaren 300+ pk op std lagers. Zowel krukas als drijfstang. Als de krukas goed in balans is raken geen van de lagers de krukas maar draait de krukas eigenlijk op een oliefilm.

sorry hoor, no offence, maar als ik sommige zaken lees moet ik reageren. Met alle respect voor de eigenaar/bouwer.

Hier de fotos van de teststand betreffende de F4R:















Citaat van: Roadkill (Michiel) op 16 oktober 2011, 14:26:50
Ja laat eens zien,ziet er iig naar uit dat dit geen standaard blok is.. Enne Frank praat wel vaker voor dat ie nadenkt

duidelijk :)

Xanquezer (Frank)

ebay tuning :P haha

thats right!

FF vraagje -JO-   zou je ook zon blok voor mij auto kunnen bouwen??? (2.0 8V) maar dan met turbo???

grz
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dirk Kuipers

Citeerphuh, lagers ? Ik draai al jaren 300+ pk op std lagers. Zowel krukas als drijfstang. Als de krukas goed in balans is raken geen van de lagers de krukas maar draait de krukas eigenlijk op een oliefilm.
Maar wel nieuwe standaard lagers neem ik aan, geen lagers die al 2 ton hebben gehad...
Ik heb ook standaard lagers genomen..

-Jo-

Citaat van: Frank A.K.A. Xanquezer op 17 oktober 2011, 08:33:42
ebay tuning :P haha

thats right!

FF vraagje -JO-   zou je ook zon blok voor mij auto kunnen bouwen??? (2.0 8V) maar dan met turbo???

grz

kunnen, ja...willen, neen !

Je hebt geen idee hoeveel geld je erin gaat stoppen als je het goed wil doen. Als ik me niet vergis heb ik met Dirk en nog enkele andere forummers ooit de bouw van een 1.6-8v turbo conversie besproken.

@Dirk, uiteraard met nieuwe lagers.

Dit is trouwens mijn huidig project:






EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev