Advertenties


Panoramadak megane 2 repareren (monteur gezocht)

Gestart door realmad, 29 augustus 2017, 11:02:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

realmad

Hey allemaal,

Is hier iemand die bekend is met de nodige problemen van het Panoramadak van de Megane 2?
Bij mij zijn sowieso de geleiders versleten, en is er ooit iets afgebroken (stukje plastic of iets gevonden)

Nu gaat het dakraam niet direct open en moet je er even tegenaanduwen. Tijdens 120kmh+ gaat het dak ook fluiten en komt het ietsjes omhoog als het gesloten is, niet fijn dus!

Als hier iemand in de regio limburg is die dit voor een zachte prijs wilt repareren met de onderdelen die ik moet bestellen stuur mij dan even een PB of reageer in dit topic :) alvast bedankt!

ik vind helaas geen duidelijke handleiding hoe alles los te maken, en heb dus geen zin om nog meer te slopen ;)


reemster

Waar heb je de geleiders besteld ik heb er ook een paar nodig. Mijne begint bij 170 te fluiten.

Mocht het niet de buitenste geleiders zijn, heb ik nog een frame met de binnenste geleiders (frame / binnegeleiders# zeldzaam in de verkoop # duur # voor Renault liefhebbers een lieve prijs) liggen. En het bij behorende glas plaat..
Tevens ook woonachtig in Limburg.

Fluppie


reemster

Nou dat valt wel mee maar ze beginnen dan zo irritant voor je rijden. ### knipperende lampjes. Neem je extra de afslag om van die verblindende lampjes af te komen is het ook niet goed... Zouden ze wel snappen dat die flikkerende lampjes ook wel eens voor gevaarlijke situaties kunnen zorgen?

gjcvro

Gewoon gas er op en er voorbij. Boven de 200 lossen ze meestal wel. :D

reemster

Hmmm wel ### mij. Dak fluit dan wel erg... Das vervelend. Misschien word het dan tijd voor een beter audio system...

Iemand trouwens ervaring met een voeding aan leggen voor diverse USB apparaten

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev