Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 21

Gestart door Jan van Heteren, 26 november 2007, 19:21:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

knipper it in het 'witte' deel.

gekit met ruitenkit (zwarte kit welke vaak wordt geleverd met een spoiler oid.

Decepticon#1

Jammer om te horen dat je de auto weer standaard maakt, maar succes met de verkoop!

Alex Verloop

Blauwe rubbers heeft ook wel iets. Maar alles "clean" lijkt me ook erg gaaf Dirk! Ga de vervolgens de buizen nog polijsten of iets?

Succes straks met de opbouw!  :9~

Dirk Kuipers

Ja, polysten gaat wel gebeuren, alleen geen tijd meer om dat te doen voor de show in het FEC. :)
Je ziet natuurlijk wel blauwe rubbers, maar niet teveel.. ;)

Ik hoop trouwens dat ik morgen bericht krijg van die lasser, anders wordt dat sowieso een probleem. :\

Decepticon#1

Ben benieuwd Dirk, we gaan het zien in het FEC, mag je mij eens uitleggen (als totale techniekonbenul) hoe zoiets nu werkt...ziet er iig wel mighty impressive uit

Lex: och och och...1 fotootje...1 zoom-inn en je weet dat dit zo gaaf gaat worden! Veel plezier alvast komend weekend!

sebastiaan

alex, complementen.. alleen valt de richting aanwijzer nu erg op.... had je die niet mee kunnen nemen in het project?

Yayo

Vind het een super project om naar te kijken.... Net wat Sebastiaan al zei, die richtingaanwijzer valt nu er op, maar verder is het echt  !-!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Alex Verloop

valt mij nu ook pas op hoe erg het afsteekt t.o.v. de rest. Ga maandag even naar de spuiter, kijken of die nog even snel wat tussendoor kan doen  8).

kan het niet... dan moet het maar een andere keer gebeuren. hoofdzaak is nu om alles af te krijgen/werkend. Afwerking/fine-tuning kan (eventueel) later nog.

Niels van Dijk


Dirk Kuipers

Goedzo Alex, ik sluit me bij de rest aan wat betreft je aanwijzer. Moet vast iets aan te doen zijn.

Dennis20

OOww.. ik ben benieuwd Dirk....   
Het ziet er in ieders geval goed uit..!!

Decepticon#1

#176
Citaat van: avmj op 15 februari 2008, 16:53:18
valt mij nu ook pas op hoe erg het afsteekt t.o.v. de rest. Ga maandag even naar de spuiter, kijken of die nog even snel wat tussendoor kan doen  8).

kan het niet... dan moet het maar een andere keer gebeuren. hoofdzaak is nu om alles af te krijgen/werkend. Afwerking/fine-tuning kan (eventueel) later nog.

Daarom dat ik die van mij ook een kleurtje heb gegeven..had t m al gezegd! Hij maakt er vast wel weer wat moois van! Het wordt über Lex!

@Dirk...heb je de startbaan bij Leeuwarden afgehuurd? Ben benieuwd!

Alex Verloop

tnx boys  !-!

Dirk; Egg super :D Een mooie las is niet lelijk  :9~

Reinier Goorden

Waarom gebruik je alu buis Dirk? Ben je niet bang dat dit na verloop van tijd (niet eens zo lang) dof wordt?

peterachterop

een mooie las moet je juist laten zitten ipv wegslijpen.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev