Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

ik heb zelf ook veel race games gedaan op de pc en op de xbox veel need for speed auto's uitbouwen en opvoeren :P
ben nu al een tijdje overgestapt op de shooter games samen met vrienden van
en dan de hardcore mode van cod 4 en 5

djo231

Ik heb net need for speed shift gedownload en echt een mooie game. Zeer realistische game, alleen meer naar prestatie gericht dan naar het style ervan. En ik blijf er bij cod 4 is de beste game ooit.

Marius

cod 4 is idd een erg goede game en modern warfare 2 zal nog iets beter worden.
Maar als je meer van een tactische en realistische gevecht wil moet je Arma II proberen.
Vooral als je op een goede online server speelt met teamspeak

Dennis Postma

Ben zojuist even bij de lokale game-winkel hier in het centrum geweest. Het is daar nu mogelijk om Gran Turismo 5 te reserveren. Aangezien ik al een eeuwigheid op deze game zit te wachten wou ik 'm reserveren. Dit heb ik toch maar niet gedaan. De beste man wist mij te vertellen dat de release van GT5 wederom weer is uitgesteld, nu naar ergens in 2010  :x ;(.

dennis (red-devil)

Citaat van: Marius op 23 september 2009, 09:27:43
cod 4 is idd een erg goede game en modern warfare 2 zal nog iets beter worden.
Maar als je meer van een tactische en realistische gevecht wil moet je Arma II proberen.
Vooral als je op een goede online server speelt met teamspeak


ik zal wel is proberen om die game op de server te zetten
Red-Devil

Marius.

heb zelf vandaag net Mini Ninja's en King Kong voor de 360 opgehaald!! :)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Edwin Postma

Citaat van: Dennis Postma op 23 september 2009, 16:38:39
Ben zojuist even bij de lokale game-winkel hier in het centrum geweest. Het is daar nu mogelijk om Gran Turismo 5 te reserveren. Aangezien ik al een eeuwigheid op deze game zit te wachten wou ik 'm reserveren. Dit heb ik toch maar niet gedaan. De beste man wist mij te vertellen dat de release van GT5 wederom weer is uitgesteld, nu naar ergens in 2010  :x ;(.

daarom ga ik van de week nog even need for speed halen. wou ook GT5 hebben maar dan moet ik nog langer wachten. leuk tussendoortje lijkt mij need for speed wel !-!
Truckertje

djo231

Need for speed shift is echt een zeer realistische game. Alleen je kan al snel hele snelle en dikke wagens kopen na zo'n 10 race's had ik al een skyline gt 35 en een 911 turbo dusja. Verder een top game.

Dennis Postma

Dan ga ik ´m eerst wel eens even bij jou bekijken Edwin.  ;)

rs50jochem

Citaat van: djo231 op 15 september 2009, 19:37:11
Ik speel meer call of duty 4 op me werk (militaire hebben niet altijd iets te doen) of een potje fifa 09 tegen me zwager op de ps3

Je bedoelt bij de burgers in landmachtkleren met rare stickers erop jah.!

Verder heb ik wel interesse in SHIFT, het hebben van een dikke auto in het spel is toch zo goed als het begin.? Een racelicentie krijgen en hem bijv. GT(1,2 of 3) maken is het spelverloop zoals ik heb opgemaakt..

rs50jochem

Je moet niet praten over militairen, dat ben je niet opmakende uit je opmerkingen.. Buiten dat blijft regel 1 ten alle tijde opgaan dat je gewoon een burger bent die landmachtkleren #### met lelijke stickers vol gehangen.. Zo zit het bij de luchtmacht en je houdt die traditie meer dan hoog opmakende aan je werkzaamheden die je tijdens de dienst doet..!?!!  :x

Ik zit al wat lager bij "de baas" en heb wel verantwoording en denk niet dat 1 van mijn ondergeschikten overdag aan het gamen is zoals bij jou..  l-

Edwin Postma

zo ik heb de niewe nfs al een weekje in huis, hij is zeer gaaf.
je kunt onder andere ook met de megane 3 RS.  !-!grafisch is die ook helemaal in orde.
hij is het geld zeker waard ;)
Truckertje

Dennis Postma

Je hebt helemaal gelijk Edwin. En nog een goeie reden om het spel te nemen, de beroemde Nordschleife zit er ook in.  !-!

Edwin Postma

en dat maakt hem inderdaad nog aantrekkelijker. !-!
zo heb je ook meerdere beroemde circuits. laguna seca, spa, donington park, silverstone, brands hatch !-!
echt een puik spelletje Y
Truckertje

djo231

Ja ik heb zelf SHIFT al een maandje in huis en ja het is zeer zeker een vette game, vooral de graphics.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev