Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Het laatste wat ik gehoord heb is dat de release datum weer uitgesteld is, nu naar 2010. Ik denk dat wanneer ie uitkomt dat ie gelijk GT 6 gaat heten en dat we de proloque moeten zien als GT 5. En die heb ik inderdaad ook al ruim een jaar in huis liggen.

Marius.

@ Benjamin
DJ Hero lijkt mij ook geweldig.

Alleen zijn nog zoveeel andere spellen die ik wil hebben opt moment :P
Vooral veel "deel 2's" die uit gaan komen. Heb op het moment Borderlands nieuw, echt super vette RPG-FPS!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

lúk

vandaag na lang wachten  :9~ CALL OF DUTY MODERN WARFARE 2 GEKOCHT  _o_
gelukkig was die nog niet uit verkocht o-) alleen werkt het nu via steam. duz ben het aan het donwloaden
en kan het morgen pas helaas spelen :0

ErikVr

Ligt er helemaal aan welke je koopt. Hij is er ook gewoon op DVD.
Echter ik zal het NOOIT! kopen. Tenzij ze over een paar maanden beslissen dat er dedicated servers komen.
Wat een k*t streek is dat van activision!
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

En daarom heb ik nou juist een playstation. Geen gezeur met systeem eisen of andere rompslomp. Gewoon schijfje er in en spelen maar.  !-!

ErikVr

HELL NO! Een shooter met een controller *braak* :D

En iedereen die zegt dat ze met een controller net zo snel zijn als met een goede gaming muis. Onzin! :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

En als iemand toch nog gelooft dat ze sneller zijn met een controller, kijk hier maar eens naar;
http://www.youtube.com/watch?v=kRMn1tj5-Nc&feature=related
(real time, geen fast forward :))
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Laurens Klein

waar ligt hier nou de voorkeur qua console: Ps3 of 360?
Ik wil namelijk een van die twee kopen. Heb nog een kuipstoel over dus heb bedacht dat het leuk is om een console te kopen met racespel en stuurtje etc. Zit alleen te twijfelen tussen de xbox en de playstation. Xbox is nu erg goedkoop dus dat is ook wel lekker aangezien ik waarschijnlijk toch bijna nooit tijd heb om lang en vaak te spelen. Maar is de playstation niet veel leuker?

Graag meningen en tips!:P

ErikVr

Ligt eraan wat voor gamer je bent.
Als je een echte casual gamer bent die niet al te veel eisen aan zijn hardware/graphics stelt is de xbox de beste.
Ben je een gamer die graag wat krachtigere hardware heeft (graphcs, bluray) moet je een PS3 nemen. De PS3 heeft ook nog eens de mogelijkheid om via een lokaal netwerk divx/xvid/mkv HD af te spelen en heeft een ingebouwde wireless netwerkkaart. (xbox kan/heeft dit niet)

Wanneer je online wil spelen moet je bij de xbox een abonnement betalen. Bij de PS3 niet.

De xbox zit een beetje tussen de kiddie Wii en de serieuze PS3 in. Als je echt serieus online wil gamen moet je een high end PC nemen.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Citaat van: ErikVr op 11 november 2009, 12:44:05
HELL NO! Een shooter met een controller *braak* :D

En iedereen die zegt dat ze met een controller net zo snel zijn als met een goede gaming muis. Onzin! :)

Ben ik met je eens. Maar, het voordeel is weer dat als je online gamet dat iedereen het zelfde spel met (dezelfde) controler speelt, dus theoretisch zou iedereen dan gelijke kansen hebben.  ;)

Laurens: Ik zelf heb een PS3. Dit omdat er op de PS3 meer functies standaard al aanwezig zijn. Zoals bijvoorbeeld een bleuray speler. Om dit op een X-box te kunnen dien je er weer een externe speler bij te kopen (HD-dvd, wat al in veel winkels niet meer te vinden is). Online gamen kost je buiten je normale internet abbonement niets extra, je hoeft je hooguit alleen maar te registreren. Ook grafisch is de PS3 beter. En wat betreft de controler, die van de PS3 vind ik zelf beter in de hand liggen (minder lomp). Maar dat is gewoon persoonlijk.

ErikVr

Goed punt.
Ik heb mijn xbox verkocht omdat de controler zo'n vreselijk lomp ding is. Ik had na 10 minuten al kramp in m'n handen van dat onding.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

Helaas zijn er amper games in full-HD op de playstation (op de xbox helemaal geen volgens mij).
De PS3 heeft ook mijn voorkeur. Heb er zelf ook een.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

CiteerHeb nog een kuipstoel over dus heb bedacht dat het leuk is om een console te kopen met racespel en stuurtje etc.

Heb zelf een playseat met een logitch drivingforce pro stuurwiel er bij. Het stuurtje is oorspronkelijk gemaakt voor GT3 op de PS2 maar het werkt ook perfect op de PS3. Gewoon aansluiten via de USB. En wat ook wel lekker is dat ze tegenwoordig niet al te duur (ong. 40 euro) aangeboden worden op marktplaats.

lúk

Citaat van: ErikVr op 11 november 2009, 11:57:26
Ligt er helemaal aan welke je koopt. Hij is er ook gewoon op DVD.
Echter ik zal het NOOIT! kopen. Tenzij ze over een paar maanden beslissen dat er dedicated servers komen.
Wat een k*t streek is dat van activision!

ik heb hem in de winkel gekocht ;) hij teld 2 dvd roms ma heb der nog ma 1 ingehad :?
ma ga hem nu spelen !-! vanmorgen eve snel gespeelt ziet der uber dik uit _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev