Advertenties


lid of geen lid

Gestart door ®megane_cabrio®, 26 oktober 2007, 18:21:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaap de Jong

vind de laatste posts wel ietwat richting een waarde-oordeel gaan... voor sommige mensen is 25 euro een half weekgeld waar ze letterlijk van moeten eten. Neem een zeer extreem geval: Iemand die met kwast en een pot verf booskijkers op z'n auto schilderd is wel z'n auto aan het opleuken maar is daarvoor minder dan 25 euro kwijt.

Het gaat hier om de afweging of je wel lid wilt worden (en 25 euro wilt betalen) om recht te hebben op kortingen en extra services -OF- om ervoor te kiezen geen lid te zijn van de club en dus geen recht te hebben op kortingen en services.
In mijn ogen is het best om ervoor te kiezen geen lid te zijn; maar kom dan niet ermee aan dat je recht op alle services wilt omdat je een deel van de services al gratis gebruikt.

rs50jochem

Ik moet me in deze toch echt voegen bij de laatste woorden van Japsen..

Ik snap de eerste vraag van dit topic wel.. Alleen je zal hier nooit een mooi staatje op krijgen met 10 eens en 10 oneens (fictief voorbeeldje).. Je creert met dit topic en de vraag erin dus alleen maar allerlei verklaringen waarom wel en niet lid etc.. Die verklaringen ben ik het dus ook gewoon mee eens.. Je betaalt contributie en krijgt daarvoor dingen terug zoals Japsen zegt kortingen en privileges..

Reinier Goorden

Het is mij duidelijk, Japsen heeft het helemaal begrepen Y !-!
Verder denk ik dat je de interessepeiling voor de door jouw op te richten club beter elders kunt doen :?

Marcelo

#18
Zooo nou daar kom ik  8)7 :D

Ik ben het er ook niet helemaal met ® megane_cabrio® eens.

Uiteraard Begrijp ik dat de Club geld nodig heeft om eventuele kosten te dekken.
ikzelf heb er voor gekozen, om nog geen lid te worden.

Ik ben het wel van plan, maar wil eerst die 25 euro uitgeven aan mijn auto :P

Ik vind het bedrag van 25 euro (55 Gulden) Zeer redelijk!!
Helemaal als je ziet wat de club doet voor zijn/haar leden.

Ik zag overigens wel reacties, van club members, die het hadden over dezelfde voordelen als niet lid, (mbt onderdelen enz) Welliswaar zonder korting maargoed.
( Dat vind ik vrij logisch )

Ikzelf heb met 1 ding wel moeite gehad,
(Dit Gaat over een gezamelijke inkoop) Ik meen dat het om automatten ging  :?
ik zag een post en dat ging over een gezamelijke inkoop van automatten,
en er werd gevraagd of zoveel mogelijk leden mee wouden doen met deze actie.
wand hoemeer er afgehaald werd hoe groter de korting.

Ik had op dat moment net mijn auto gekocht, en er dus al wat geld door gejaagt.
Maar had toch intresse, in nieuwe matten. (Dat hoort gewoon bij een nieuwe auto :P)
Maar ik kwam er niet voor in aanmerking omdat ik geen lid was.

Hier heb ik wel moeite mee gehad, omdat het de club in dit geval geen geld kost.
Maar juist voordelen heeft voor de leden,
wand de korting werd immers groter bij een grotere afname.

er werd toen op een normale en nette manier gezegd dat dat gewoon 1 van de voordelen was als je lid Was/werd.
Ik voelde me hierdoor, wel een beetje in een hoek gezet, zo van nou dan moet je maar lid worden heh 8)7 :D

nougoed zo voelde dat toen, ;)

ik ben wel van mening dat er in dit soort situaties,
misschien wel een uitzonder gemaakt kan worden.

De leden hebben er namelijk ook voordeel bij Y

Maar uiteraart onder bepaalde afspraken,
Bijvoorbeeld vooraf betalen ik noem maar wat 8)7

Nou dit was mijn mening :P

Heb echt respect voor de club en zijn leden, dat het toch mogelijk gemaakt word om op deze wijze,
ideeen, problemen enz te delen met de mede megane rijders
en ook het forum, is gewoon fantastisch, ook als niet lid!!!

als ik een probleem heb met mijn meggie, zal ik altijd geholpen worden ookal kennen wij elkaar niet!!!
Hartelijk dank daarvoor  Y _o_

Groetjes,
Marcelo (Toekomstig lid :q )

Marc Brouwer

Marcelo,

De mattenactie was speciaal voor de leden omdat je de mogelijkheid had het clublogo in de matten te verwerken. Dit is precies hetzelfde als de stickers.... Alleen de leden kunnen de url-stickers bij ons afnemen.

Deze actie was opgezet door het bestuur voor zijn/haar leden. Ze werden opgehaald bij een clubmeeting en het geld werd overgemaakt op onze clubrekening. Het verschil tussen een lid en een niet lid is dat een lid bij ons geregistreerd staat. Daarmee hebben we iets meer zekerheid dat wanneer een lid iets afneemt, hij/zij dit ook betaald en komt afhalen. Met niet-leden kan dat anders zijn.

Dit zijn ondermeer redenen om geen uitzondering te maken voor niet-leden. Misschien als je bij één van onze sponsoren gaat shoppen dat je dan toch een korting krijgt.

"We Shall Not Be Moved"

Stefan

eehhh....

Ik betaal maar 17,50 / jaar....... Y  --

lekker puh.. :D

Wat een geleuter zeg... :neen: :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

®megane_cabrio®

kijk ik vind dit nu een leuk punt van de site....

hoorde ergens in het begin dat als je lid werd pasje kreeg en stickers....
maar als ik verder lees lees ik ergens dat ik stickers moet kopen !!!! LEG EENS UIT  :P
Ik ben met mijn vorige megane lid geworden, want als lid zijnde mag je mee naar een meeting...
maar nu komt het je maakt weinig kans om naar meeting mee te gaan want het zijn altijd de zelfde die er staan...
boeit me niet echt niet maar jullie moeten niet ###len over dat de 25 euro goed besteed wordt want het is een grote groep die elkaar allemaal beschermen...
de buitenstaanders ( zoals ik en meerdere andere ) die misschien wel lid zijn krijgen toch nooit die kans...

ik ben ook eerlijk
vind de megane site een fijne site om dingen te ondervinden ideeen op te doen en wat info van je wagen te verkrijgen echt super...
maar ga eens tellen hoeveel leden er zijn maal 25 euro dan verdien je dik aan zoon site :
onder het moto van : hoe trek ik mijn VRIENDEN/LEDEN er onderdoor...
en nu niet afkomen met die worden besteed aan de stickers kaartjes etc. etc. want dan houd je nog geld over....
ik hoef niet eens lid te worden...want de rechten die ik heb vind ik wel prima zo alleen het gaat er mij gewoon over uit dat er somige mensen die er wel moeite mee hebben....
en was eigenlijk wel benieuwd wat de reacties op waren...
jullie zullen mij nu wel zien als een domme L*L maar ik denk...wil de discussie hier wel eens ondergaan..


vriendelijke groeten
®megane cabrio®

Dirk Kuipers

Toch klikt dit als een zeer gefrustreerd antwoord :P

affin, wat je zelf al zegt:

Citeerik hoef niet eens lid te worden...want de rechten die ik heb vind ik wel prima zo alleen het gaat er mij gewoon over uit dat er somige mensen die er wel moeite mee hebben....
Men hoeft dus ook zeker niet lid te worden om gebruik te maken van de website. Terwijl de leden dit wel bekostigen.

CiteerIk ben met mijn vorige megane lid geworden, want als lid zijnde mag je mee naar een meeting...
maar nu komt het je maakt weinig kans om naar meeting mee te gaan want het zijn altijd de zelfde die er staan...
De clubmeetings zijn toegankelijk voor iedereen hoor...
Waar jij het dan over hebt zijn bepaalde shows?

Citeerhet is een grote groep die elkaar allemaal beschermen...
Op dit punt ben ik het wel een klein beetje met je eens.

Citeerjullie zullen mij nu wel zien als een domme L*L maar ik denk...wil de discussie hier wel eens ondergaan..
Ik vind jou niet een "piep", maar gezien jouw taalgebruik, betwijfel ik jou mening over ons.
Een discussie gaat naar mijn mening in normale woorden..

Citeerhoorde ergens in het begin dat als je lid werd pasje kreeg en stickers....
maar als ik verder lees lees ik ergens dat ik stickers moet kopen !!!! LEG EENS UIT 
Je begrijpt het niet.
Je krijgt bij aanmelding stickers, maar je kunt ze ook nog kopen in de clubwinkel...


®megane_cabrio®

het gaat me niet over clubmeetings maa echt meetings bijvoorbeels autotrom rosmalen of 100% tuning en ga zo nog maar even door....
en ik vond het wel intresant om te weten wat er nu precies gedacht word van de club
maar al bij al valt het me nog niet tegen  o-)

Dirk Kuipers

Een discussie is naar mijn mening antwoord geven op reacties van een ander.. .Maargoed..

Volgens mij moet je voor meetings als 100% tuning gewoon uitgenodigd worden hoor...
Als jij dat niet bent, moet je de schuld natuurlijk niet op de meganeclub afschuiven, maar eens kijken naar de auto´s die daar staan en je eigen auto... 

Reinier Goorden

@Theo. Je gooit hier vanalles door elkaar wat voor jou de reden is om niet lid te zijn.
Ten eerste ga ik hier namens de club geen verantwoording afleggen van waar alle centen heen gaan. Dit doen we als club enkel en alleen tegenover de leden tijdens de algemene ledenvergadering en zeker niet aan niet-leden die het naar mijn idee niet "willen" zien.
Je vergist je verschrikkelijk in de kosten die aan de website verbonden zijn. De hoeveelheid dataverkeer die we omzetten wordt door de leden betaald dus ook alles wat jij hier post.
En als club zoals wij bij de KvK ingeschreven staan mag er helemaal geen winst gemaakt worden. Dus je weet heel niet waar je over praat.
Vanachter de pc is het natuurlijk allemaal makkelijk om z'n discussie te starten maar ik wil je van harte uitnodigen om eens een regiomeeting te bezoeken en dan doel ik op de vrijdagavondmeeting in Roosendaal. Dan ben ik graag bereid je het een en ander uit leggen.
Ik hoop van harte dat je de uitnodiging aanneemt want van dat onzinnig geneuzel op deze manier wordt ik echt niet vrolijk. :neen: Er worden door jou dingen aangenomen en wat mij betreft "verzonnen" die heel niet kloppen met de werkelijkheid.

alexx

hallo als nieuweling hier ben ik het niet eens met megane cabrio want een club moet je gewoon voor betalen ik ben xpress geen betalend lid niet vanwegen het geld maar puur omdat ik geen geld ga betalen voor meetings e foto's op deze site te plaatsen (heb gewoon een neutrale megane)
maar ik begrijp allen het onderstaande niet helemaal.

Citaat van: Marc Brouwer op 27 oktober 2007, 09:57:38
Marcelo,

De mattenactie was speciaal voor de leden omdat je de mogelijkheid had het clublogo in de matten te verwerken. Dit is precies hetzelfde als de stickers.... Alleen de leden kunnen de url-stickers bij ons afnemen.

Deze actie was opgezet door het bestuur voor zijn/haar leden. Ze werden opgehaald bij een clubmeeting en het geld werd overgemaakt op onze clubrekening. Het verschil tussen een lid en een niet lid is dat een lid bij ons geregistreerd staat. Daarmee hebben we iets meer zekerheid dat wanneer een lid iets afneemt, hij/zij dit ook betaald en komt afhalen. Met niet-leden kan dat anders zijn.

Dit zijn ondermeer redenen om geen uitzondering te maken voor niet-leden. Misschien als je bij één van onze sponsoren gaat shoppen dat je dan toch een korting krijgt.



is het niet zo dat je met die stickers en matten reclame maakt voor je club????
kan je dan niet net als heel veel andere clubs vooraf laten betalen (en eventueel een eurotje of wat meer wel reeel blijven)
want hoe meer reclame hoe meer betalende leden hoe meer korting hoe leuker het wordt toch.

en als je het niet breed genoeg hebt om voor twee euro per maand lid te worden kan je ook geen auto rijden ben i het helemaal mee eens.

Reinier Goorden

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen die geen lid zijn van de club zich voordoen met bv stickers en matten als lid.

alexx

ok dat vind ik persoonlijk een beetje onzin wat dat zou betekenen dat als ik bijvoorbeeld een auto van een clublid koop die de sticker achterop heeft zitten en laat zitten ik me eigen volgens jou voordoet als club lid , ik heb het hier over reclame maken (als ik een sticker op plak van de politie ben ik ook niet lid van hun)

Reinier Goorden

#29
Dan vind je dat onzin :x
Beleid is dat er geen clubartikelen aan niet leden worden verkocht.
Er hoeft voor ons helemaal niemand reclame te maken buiten de leden.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev