Advertenties


15'' tft scherm, hoe te monteren?

Gestart door djo231, 27 mei 2009, 20:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

djo231

Hallo,

Ik heb nog een 15'' tft computer scherm staan, nu zag ik een tijdje geleden dat er iemand was die ook een 15'' computer scherm had ingebouwd (site vergeten en geen geschiedenis) maar ik wil dit ook en hoe moet ik dit doen?

Alvast bedankt voor de reactie's en alle hulp.

Groeten Joey

Domier

Schermbeugel kopen en monteren en een trafo van 12v naar 230v voor de stroomvoorziening..

djo231

Ja oke, zover was ik ook wel gekomen, maar me volgende probleem is dat ik hem wil aansluiten aan een playstation 2 en/of xbox360 (was die persoon ook gelukt)

Domier

ff naar de betere pc-zaak gaan en ff voorleggen. Dan moet het goed komen.

djo231

Ik zal proberen maar bedankt voor je reactie's

subzero


Domier

Citaat van: subzero op 27 mei 2009, 21:51:19
Zou dit werken? klik

Ehm JA dat werkt! Dat is dus wat ik bedoel. Kon er alleen niet opkomen :P

subzero


Domier


djo231

Haha maar er zit geen SCART ingang op het scherm alleen een VGA dus dan zou ik een vrouwtjes SCART kabel moeten hebben die naar een video ingang loopt want voor de Xbox360 heb je al standaart kabels die kan je zo bestellen maar dit is dus een groter probleem

Domier

Dus ff naar de betere pc-boer gaan en daar vragen. dan komt het helemaal goed.


Dirk Kuipers

Kabels kun je ook altijd laten maken in alle geuren en kleuren..
Maar volgens mij ben je echt niet de eerste die dit wil, dus als je even goed zoekt moeten die kabels echt wel te vinden zijn. Heb je bijvoorbeeld al gezocht op ebay?

djo231

Ik ben er al een beetje uit, ik ga denk gewoon een LCD tv in de auto plaatsen een niet al te grote maar dan alleen nog een converter voor me 2e accu  ;) en dan moet het wel goed komen !-!

Bedankt voor de hulp iig

Groeten

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev