Advertenties


3 puntsgordels aansluiten

Gestart door Decepticon#1, 18 juni 2009, 19:25:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

Ha jeugd,

Eindelijk heb ik een setje nieuwe (sportieve) gordels gekocht. Nu is alleen een beetje mijn vraag: hoe/waar sluit ik deze aan? Ik dacht zelf het volgende:
- Achter, boven bij de hoedenplank waar de originele gordels achterbank uitkomen (dus onder c-stijl) Toch?
- Zijkanten: Onder bij dorpel, toch?
                Binnenzijde stoel ...? Daar weet ik het even niet.

Kan ik de oorspronkelijke gordelklikker verwijderen? Dit omdat daar zo'n buis op zit die iets doet bij een aanrijding

Als iemand er een picje van heeft is dat ook wel gemakkelijk...lijkt misschien niet een moeilijk klusje, maar het is wel een belangrijk ding en ik weet hoe een kluns ik ben... :q

Thanx 4 de tips.

Decepticon#1


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Heb je er een setje met een rol-automaat?

Bij mijn 4-punts gordel heb ik ze bij de achterbank en de zijkanten van de stoelen gezet. Een gedeelte gaat naar de geleiderbout van je orginele gordel (deurkant) en de andere heb ik gemonteerd op mijn stoelframe van Sparco.
Je kan voor de montage idd die onder de c-stijl gebruiken alleen zul je de orginele gordelhouder (waarschijnlijk) moeten uitbouwen. Dan kun je derde punt daar bevestigen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Let op dat je voor de apk volgens mij alleen de originele punten van de gordels mag gebruiken. Ook al is het steviger/veiliger om het anders te doen.. Regels zijn regels..

Of ze er ook bij jou op letten weet je natuurlijk niet.. Maar mijn apk keurmeester vertelde me dat het zo zit.

Decepticon#1

Ze hangen erin...wat een rotklus zeg....moet wel erg wennen aan het zo in de riemen hangen, maar allez....weet alleen al dat de vriendin het niet fijn gaat vinden!!!

lúk

dan gaat ze tog lekker fietsen  ;)

Dirk Kuipers

Peter! Ik kom donderdagmiddag langs om te kijken!! :)
Ben benieuwd hoe het staat!

Decepticon#1

Citaat van: lúk op 23 juni 2009, 23:01:15
dan gaat ze tog lekker fietsen  ;)

Ik zal het voorstellen...

M@ttie

hahahahahaha ik zou het maar niet zeggen.... 8)7 :x
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Dirk Kuipers

Heb de gordeltjes inmiddels gezien! :)
Je stond er weer mooi bij vanmiddag Peter!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev