Advertenties


hoe kun je je kofferbak goed indelen voor audio?zonder veel plaats te nemen?

Gestart door niyoo, 8 december 2010, 21:14:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

niyoo

Hoi ik vraag me af hoe je het beste kunt indelen je kofferbak
ik wil een goeie instalatie met bass kopen en weet nei heo ik het dan moet doen

heeft er iemadn tips of fotos

groetjess


niyoo

Benjamin Renon

Welkom en stel je ook even voor in het wie-is-wie topic op het forum.

Neem eens een kijkje bij de de project topics om een idee te krijgen. De meesten van ons hebben wel een geluidsinstallatie.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


elvis_b2

Iedereen heeft zo zijn eigen smaak.
Het beste kun je inderdaad via projecten een kijken of anders op google zoeken.
Wij kunnen wel iets bedenken maar misschien vind jij er niets aan.

Remy P

Het ligt er natuurlijk ook aan hoezeer je de kofferbak nog wilt kunnen gebruiken om spullen in te doen. Als je nooit wat hoeft mee te nemen, kan je dat ding tot de rand volbouwen. Maar als je wel nog spul wilt kunnen meenemen, moet je zorgen dat je nog wat ruimte overhoud ;)

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

sijm138 (jesse)

waar je ook voor kan kijken zijn voor sub met een versterker in 1.
die heb ik zelf ook in me auto  die geven een leuke bass erbij maar als je echt alleen wil knalle dan moet je die dingen niet nemen.
ik heb zelf de bass pro 2 van jbl is een leuk compact ding met nog genoeg ruimte er omheen.

dit is er zo'n eentje.
http://www.rondevries.nl/index.php?page=producten_bekijken/detail.php&product_nr=2953&hoofdgroep=8&subgroep=123

ik kan nog genoeg dingen mee nemen er naast heb er alleen geen foto van zo als het bij mijn staat ik heb hem gewoon hellemaal tegen de zijkant.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

niyoo

ik wil egt knallen dat ze het ook van buituh af kunne horen
maar ik weet egt niet wat ik dan moet gebruiken en hoe ik het moet verdelen

paikey

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar deel het toch maar even met je,dus kijk maar wat je er mee doet.
Zijn 2 verschillende op stellingen,mischiet krijg je er wat inspiratie door  !-!


Dit had ik:


En dit heb ik nu:

Benjamin Renon

#9
Mocht je echt niet weten wat je wilt/kunt/moet gebruiken kun je het beste naar een car audio shop gaan en daar advies vragen met de eventuele inbouw.

Als je niet naar shows gaat is de inbouw minder belangrijk, tenzij je dat zelf wilt. Dan volstaat al een houten (mdf) kist.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

het ligt er aan wat voor sub je wilt gebruiken, ik heb een 10" inch kicker die leverd 600 watt rms met de juiste versterker.

zo ziet het eruit bij mij, er kan zogezegt nog een krat bier bij in :P


Erix

ZX-Audio · the finest audio products around

RobScénic

Ik weet dat Caliber subs heeft, die perfect in de rechterkant van je kofferbak passen. Zodat je je volledige kofferbak overhoudt. Als je dat niet wilt kun je ook zoiets proberen, zoals in mijn oude R19 16v Cabriolet:



Dan kun je nog steeds een krat bier meenemen, maar je moet de krat wel achterlaten......
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Benjamin Renon

Dan ook even wat pics van mij: (hier pas wel nog wat in maar niet heel veel meer)

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ivo.

ik heb in de stoelen de rits opgemaakt en daar een MDF plaat ingeschoven .
en daaar heb ik mijn versterkers opvast geschroeft en dan heb ik aan de andere kant van de kofferbak mijn subwoofer staan.
en onder mijn achterbank heb ik mijn verdeelblokken liggen .
ik zal binnen kort wel eens fotos maken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev