Advertenties


Buitenlanders...

Gestart door StijnVdf, 29 juli 2005, 19:50:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StijnVdf

Geachte, ik zal in September mijn M?gane Coup? kopen.
Mijn vraag is nu of ik ook kan lid worden van de club omdat ik Belg ben...

Mvg Stijn

Paultje

Heel graag zelf. We zijn in feite een club voor alle nederlands sprekende mensen.
snappie

Stefan

Belgi? is toch een provincie van Nederland........... :P ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

wess


coupe-monte-carlo

geeft niks hoor, zo heeft iedereen zijn fouten  ;) ;D :)

mickeynox

Belgen zijn erg gezellige mensen. Kheb zelf 4 jaar in Antwerpen gestudeerd. En dat was een hele mooie tijd.
Dus van harte welkom :D

StijnVdf

//
prachtig dat jullie allemaal zo vriendelijk en openhartig zijn. Daar zijn nederlanders eigenlijk wel veel beter in dan belgen...

Nuja, eerst mijn m?gane coup? kopen (in september) en dan misschien de club joinen...

Mvg Stijn

Michel Veltman

Citaat van: StijnVdf op 30 juli 2005, 14:07:33
//
prachtig dat jullie allemaal zo vriendelijk en openhartig zijn. Daar zijn nederlanders eigenlijk wel veel beter in dan belgen...

Nuja, eerst mijn m?gane coup? kopen (in september) en dan misschien de club joinen...

Mvg Stijn
;) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EbOoZ

Hahaha maar dat merk je vanzelf ::)

Dennis Postma

Zo zijn wij Nederlanders dan ook wel weer  ;D

Timo Zuiderduin

Jep, we hebben wel veel belgenmoppen,.. maar dat betekent niet dat jullie niet welkom zijn!! :)

MarvinR

Tuurlijk zijn de Belgen ook welkom :D

megane74

Als die de coupe net zo aanpakt als de meeste Belgische tuners hun wagens verbouwen , komt het vast wel goed .

EbOoZ

Ja inderdaad, dat kunnen de belgen wel :D

Kenny Mattheus

En bij ons in Belgi? zeggen ze dan weer dat de Nederlanders er iets van kunnen  ;D
Tja, zal een beetje van persoon tot persoon en van smaak tot smaak afhangen denk ik  :D
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev