Advertenties


vraagjes over de renault megane coupe 2L 16V

Gestart door 2L 16V Driver, 30 juli 2006, 18:24:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2L 16V Driver

hoe werken de buitenspiegels en de achterramen? tis elektrisch. maar kan die rotknoppen daarvoor niet vinden  :D.

berry_p

buitenspiegels zitten bij de raambediening aan de bestuurderskant.
achterramen bediening zit dacht ik tussen de stoelen in.

2L 16V Driver


vdwaldennis

ja de buitenspiegels is een ronde knop bij de raambediening. Hij staat waarschijnlijk nog in het midden. 1 klikje naar links is je linkerspiegel en naar rechts is je rechterspiegel.
De achterramenbediening zit tussen de stoelen in. Als die niet werken staat die waarschijnlijk op een slotje. Dat knopje daarvan zit thv je radio maar dan lager.

2L 16V Driver

dat heb ik geprobeert, maar die doen het dan dus niet hehe. is van een vrouw geweest he;).

vdwaldennis

je moet anders even kijken of de stekkers wel zijn aangesloten in dat ding thv je radio. Die kun je er zo uit halen en je stekkers checken.
Bij mijn vorige megane was dit namelijk het geval, maar daar konden de achterramen uberhaupt niet van open want ze waren dichtgekit.

Dirk Kuipers

Zijn er niet nieuwe spiegels opgekomen? Misschien zijn dat dan wel geen elektrische spiegels?

vdwaldennis

wat doet het dan nu nog niet?
Je spiegels en je achterramen? Of een van de twee?

YVE5

als de achterraampjes al enige tijd niet open geweest zijn, kan het zijn dat die motortjes vast  lopen...
Dus misschien even langs uw dealer passeren?
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev