Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 23

Gestart door Stefan, 11 juli 2013, 21:51:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Hij staat trouwens nog gewoon met 120 kW bij de RDW bekend. Dus als het al waar is, moet 'ie met bijna het dubbele aan vermogen toch aangepast of herkeurd zijn, toch?
Of het is een foutje, en het moet 200 pk zijn. Maar dan haal je de 100 niet in 4.8 sec...

Stefan

Lijkt me wel ja..
Gewoon een ###verhaal, dat zie je wel eens vaker bij advertenties.
Daarom ook hoop ik dus dat er niemand intrapt.. :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

en 300 pk met de originele veren is ook niet best, zo verlies je wel wat met het weg trekken. Hij zou is een bank uitdraai erbij moeten doen, zodat het wat geloof waardiger is.

Rogier

:D :D :D hoe grappig, op de bladzijde met de kenmerken van de auto staat dat de auto maar  163 pk heeft, hoe geloof waardig moet je overkomen :D :D

Tedo

Dat is de standaard hoeveelheid pk's, die marktplaats genereert op basis van het kenteken.
Maar dan nog klinkt het op zijn zachtst gezegd onwerkelijk. Ik denk dat er wel wat mee uitgehaald is, en hij 200 pk heeft en geen 300. Met wat ingrepen als chiptuning en die Milltek moet dat wel haalbaar zijn.

Rogier

Ik denk dat de 300 pk met een orginele renault turbo dat niet te halen valt.

Christian de Vriend

300 Kroegpeekaaas noemen we dat,als je zon gebakje koopt,met dat soort claimen,dan eerst maar eens vragen naar een dyno uitdraai
daarna kan er verder gebabbelt worden,komt er nog bij of het wiel of krukas pks zijn.

als het wiel vermogen is,ga ik sowieso hard lachen,never nooit dat je met enkel een IC zoveel winst hebt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Tedo

Glad to be of service, Paul!  Y Voor onder de Laguna?

matthew

Als het voor lag2 is en dan meg2 rs velgen, dien je achter spacers te gebruiken anders past het niet.



En meg2gt met dat vermogen, zal wel wat minder zijn.
Maar wat mij ook opvalt is dat mensen niet weten wat rvs betekend. RVS= Roest Vast Staal, en dus niet roest vrij staal.

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

J to the H (Jeroen)

Matthew, Ik ben het niet helemaal met je eens.

RVS staat ook voor roestvrijstaal, maar ik vind beide benamingen niet kloppen.
RVS kan bij geen onderhoud na verloop van tijd gaan roesten.
Maar als je het koopt is het Roestvrij. (hihi)

Overigens komt er vaker een corrosielaagje op die gewoon heel lastig te verwijderen is dan dat het gaat roesten.
Om nog maar te zwijgen over de verschillende kwaliteiten.

In Duitsland noemen ze het gewoon Edelstahl wat een veel minder misleidende naam is.

Ohjah. om mijn statement nog wat kracht bij te zetten: Lang leve Wikipedia

Maar ook om mijn statement te ontkrachten een stukje tekst uit bovenstaande link:
"De benaming roestvrij die in algemeen taalgebruik zeer gewoon is, wordt in de vaktaal van metallurgen niet gebruikt.[bron?] Roestvast staal zal wel degelijk roesten."

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Edwin Postma

Wou net zeggen dat die van jeremy zijn.
Maar toen zag ik dat jij hhet zelf gepost had haha _o_
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev