Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 23

Gestart door Stefan, 11 juli 2013, 21:51:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeremy


Tedo


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Als ze de banden weer doorverkoopt. Zijn zo te zien Viking Pro Tech banden, die nieuw rond de 100 euro per stuk kosten.

Karin

Dante, ik vind ze nog steeds heel gaaf, niet duur ook. Ik ga het toch niet doen om div. redenen.

Tedo

En toch Karin: voor die banden alleen zou je al 100 tot wel 150 euro kunnen krijgen (als ze echt zo goed zijn als omschreven). Misschien heeft iemand hier wel interesse in een koop samen?
Dan heb je die velgen voor een koopje. Ver ervoor rijden hoeft ook niet.
Dan nog een knap setje (gebruikte) banden erbij scoren. Je eigen velgen kan je daarna ook weer doorverkopen.

Maar goed; zo zie ik het, en kan het niet voor een ander bepalen.  :q


Tedo


Edwin Postma

Absoluut
Maar zie weinig schade.

Mis een raam, en bumper zit los.
Maar verder??
Truckertje

Dante

Bumperlip zit vast geduct-taped & autoradio ontbreekt. Waarschijnlijk de reden voor de missende ruit... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Edwin Postma

Truckertje

Tedo

Er zit ook schade op de rechterflank (zijde van de ontbrekende ruit), en ja: 316.000 km is feitelijk ook schade/slijtage.

Roy (Coup a One)

Kan me de schade niet voorstellen dat het van Jan van Heteren afkomstig is :neen:

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev