Advertenties


merk spoilertje? of custom made?

Gestart door YVE5, 22 januari 2008, 20:39:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Errug dikke coupe, deze heeft des tijds een beetje gedient des tijds voor mij als inspiratiebron. en dat spoilertje is gewoon  :9~

Collin

What's next, Viper inlaten op je motorkap?  :?
No nuts, no glory!

Nick Mattheus

idd vind dit spoilertje ook zeker wel iets hebben hoor ;)

Citaat van: Jan op 26 januari 2008, 19:20:56
Goed voorbeeld doet volgen :q

zo wat heb jij dan allemaal aan jou meggie gedaan?? :D :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

YVE5

#18
Citaat van: Collin op 27 januari 2008, 23:07:38
What's next, Viper inlaten op je motorkap?  :?

op zen minst hé. Deze spoiler komt bovenop een grote aluminium dakspoiler. Er komen van die fake luchhappers op men achterste zijruitjes geplakt. K ga men auto terug verhogen, 14" velgen met spinner-wieldeksels op en een mega ballon band. Booskijkers met ducktape. en niet te vergeten, een goedkope striping, want voor een dure heb ik geen geld.


Alstemblief! men toekomstplanne. Zijde nu blij dat ik dat allemaal ga doen??

Voor de serieuze mensen: terug on topic aub.
Voor de Colin: leg ne keer uit in pm wat het probleem juist is. Zodat ik uw gedachtegang misschien ook kan volgen....
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Vandaag is het spoilertje geleverd. Ik dacht dat het in een doos van bijna 50 inch zou zitten. maar neen, het doosje was ongeveer 35x35cm en 8cm hoog ofzo...

Zat dat spoilertje daar opgerold in. Is superflexibel, dus dat gaat volgens mij heel goed passen...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

eliatuning

waar heb je het nu besteld?
is ook een mooi spoilertje,maar op de megane lijkt het zo een breed spoilertje.en op de bmw een redelijk smal
of is dit op de megane nog geplaatst boven een kofferspoiler?
rather low and slow than high and fast

YVE5

k heb het op ebay usa gekocht... uitstekende levering...

op de megane staat het gewoon op de kofferklep hoor, niet op een spoiler. Misschien lijkt het wat breder omdat het bovenste stuk van de kofferklep een stuk smaller is dan die van de BMW...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev