Advertenties

merk spoilertje? of custom made?

Gestart door YVE5, 22 januari 2008, 20:39:01

Vorige topic - Volgende topic

YVE5

Heeft er iemand een idee dat dit spoilertje custom-made is? of dat je dat ergens kunt kopen?

alvast bedankt :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Michel Cijs

orginele m3 spoilertje van het vorige model Y

destijds zelf ook na gekeken ter vervanging van de hoge spoiler, maar nooit in uitvoering gebracht. Wel zeer fraai en subtiel  (net als de rest van deze wagen die nu overigens touran grijs is voor de helft) Y

YVE5

maar past dat zonder al teveel aanpassingen???

tis zo'n spoilertje dat ik zelf zou willen steken.
heb je pics van dieje auto nu???

Michel Cijs

volgens mij past dit zonder al teveel aanpassingen, enkel de gaten dichtlassen van de orginele spoiler en dan deze erop kitten (denk ik)

pic's van oud en nieuw

was/is 1 van mijn favoriete megane 1's in duitsland, heel sober en eigen stijl
met name zo met dat spoilertje, echte m5 spiegels die ook omhoog klappen bij het sluiten van de auto etc  !-! :q

YVE5

Dat spoilertje is echt megageil :)  k ga toch eens zoeken of dat dat past, of proberen om zo een zelf te maken :)

dit spoilertje is dat toch hé?

edit: dit ziet er toch wel wat anders uit dan dat op de mégane :(

Michel Cijs

ik heb het destijds aan hem zelf gevraagd, hij gaf aan dat dit een m3 spoilertje was idd van het type wat jij laat zien

of hij dit iets heeft warm gemaakt en heeft gebogen, geen idee, maar het is volgens zijn woorden wel deze spoiler

YVE5

Goh, mij lijkt dat spoilertje op de mégane een beetje vlakker? dat steekt zo niet omhoog precies?

Nu, hoe meer ik het bekijk, het kan wel zijn dat die niet extra geboven moeten worden is hoor... Zó rond is die koffer van een mégane nu ook niet. en op die BMW lijkt het precies toch ook al vrij rond en niet recht?

Decepticon#1

Citaat van: YVE5 op 22 januari 2008, 20:39:01
Heeft er iemand een idee dat dit spoilertje custom-made is? of dat je dat ergens kunt kopen?

Deze werden wel via de Duitse Ebay (www.ebay.de) aangeboden, maar heb ze al een hele tijd niet meer zien staan. Wie weet kun je ze vinden. Werden wel omschreven als flexibele spoilers... wel een geile megane idd!

Stefan

Tis idd wel een knappe en cleane coupe Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

YVE5

k ga me een 48" spoilertje bestellen voor een bmw m3.
T is wel nog even wachten tot men paypal account volledig in orde is.

Hopelijk gaat het passen. en anders gaat het de verkoop in :)  of laat ik het passen.
Tis in pvc, dus het lijkt mij inderdaad wel wat flexibel.

Niels van Dijk

Ik heb bij mijn coupe een keer zo'n spoilertje boven de achterklep gehouden en de ronding kwam bijna overeen. Het is wel passend te maken lijkt mij :) Kijkt echt dik met een strakke achterklep Y

YVE5

ok, dank voor de info. dat was waar ik nog wat bang van was. Maar het zal wel in orde komen :)

Hopelijk krijg ik het verwijt niet dat ik het ga kopieren... Mja, k vind het echt bangelijk...

Reijnders

beter goed gejat dan slecht bedacht  ;)

kopieren wil niet altijd slecht zijn he, daarmee kun je ook laten zien dat je iemand anders zijn smaak ook deelt  Y

YVE5

Goh, dat is dan wel een mooi verschil tussen Belgen en Nederlanders. Bij ons krijg je al gauw naar je hoofd geslingerd dat je een copy-cat bent enzo...

K heb het vandaag besteld, hopelijk komt het snel aan ;)

Jan van Heteren

Meganomaniac

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev