Advertenties


Meetingideeen 2010

Gestart door matthew, 6 december 2009, 23:46:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: CoupOne op  1 augustus 2010, 01:36:51
:x Wrecked alles staat al op papier en ligt eventueel al klaar :0  8)7 :sleepey: maar bedankt
dat je in iedergeval mee denkt, al kan de eindloctie aangepast worden naar de eventuele wensen!

En voor de rest jullie denken te koud na Y er zijn meerdere rand activiteiten, zo behoud ford 12 September er een heuze meeting (misschien kan michel veltman ervan naar huis toe te schrijven voor ons eventueel een voor afroep kunnen regelen voor een meeting activiteit)!? !-! supper locatie toch!?

Het was meer als grap bedoeld.
Het idee van de puzzelroute vind ik geweldig.  !-!
Alleen de route moet geen asociaal hoge drempels bevatten, want dan kan het bij sommige van onze club nog weleens een probleem geven. o-)

Ik hoop/verwacht dat het bestuur zeer geintresseerd is in een meeting georganiseerd door jou volgend jaar. Ik ben in ieder geval zeer geintresseerd _o_

Dennis Postma

Zoals ik eerder al aangaf is het een top idee. Houd daarbij idd indien mogelijk rekening met drempels. Misschien kun je het e.e.a uitwerken (zoals verzamelplaats, routebeschrijving, fotolocatie) en mailen naar mij of een van de andere bestuursleden?

Joey Voormolen

Vind het ook een leuk idee ja, als dit jaar niet lukt kan het altijd nog volgend jaar!!
Lowered M3C GT

Dangerous angel

lijkt mij ook wel gezellig al is het volgend jaar pas, ben ook benieuwd hoe gezellig deze club is.
denk ook wel heel gezellig hehe.

matthew

Idd leuk idee,en schaatsen goef je niet te kunnen het stuntelen maakt het juist zo leuk haha.
En puzzeltochtje erachter aan top idee.

Maar vanaf wanneer kun je weer schaatsen dan?Want dat kan ik zo gauw niet vinden.

Roy (Coup a One)

Mooie woorden spreken v/d toekomst maar drempelloos :neen: dat gaat me niet lukken maar vrees niet heb 't met de megane gereden en moet eerlijk zijn, hij is wel stug (de megane) maar ik kom er wel overheen en voordat de route devinitief met een ja beantwoord wordt wil ik toch hebben dat iemand v/d club de route eens mee gaat rijden om samen het eind oordeel te vellen of het wel dan niet kan en wellicht heb ik eventueel een tweede route achter de hand liggen. Tevens zal ik ervoor zorgdragen dat er tegen die tijd op sommige plekken personen komen te staan die jullie de goede kant op zullen sturen danwel waarschuwen voor een opstakel in of op de weg ;) zo wordt het toch nog !-! geregeld! toch?

De verzamelplaats en routebeschrijving daar zullen we dan ook tijdig mee uitkomen zodat ieder weet waar en wanneer het te houden evenement wordt georganiseerd en wat de vaste kosten daarvan zullen zijn exclusief de drank "die geld slechts voor eigen rekening". Tevens kunnen er wel impressie foto's bijgevoegd worden maar geen foto's v/d eindlocatie maar neem van mij maar aan dat je het hier nog lang over zal hebben, mits het je niet intreseerd!

Dangerous angel

kwam er alleen achter dat ik eerst lid moet worden wil ik meemogen naar meetings, zeker wel begrijpelijk.

eerst over een paar weken op vakantie naar Frankrijk voor ik kan beslissen of ik deze maand nog kan betalen haha.

je weet maar nooit hoeveel er uitgegeven gaat worden hehe

Rick Santbergen

In overleg kan je meestal ook betalen bij de meeting zelf. Je hoeft dus niet altijd vooraf lid te worden, als je het maar op de meeting wordt.

Sommige meetings die wij als club bezoeken (dus niet zelf georganiseerd), is iedereen vrij om mee te gaan. (Franse Auto Dag of meetings van de Renault Tuning Club)

Dennis Postma

Klopt, sinds dit jaar is het ook mogelijk lid te worden bij bezoek van een van de clubmeetings. Voor waarde is wel dat je voor het beginnen van de activiteiten de contributie en inschrijfkosten betaald. Hoeveel deze bedragen zullen vermeld worden in de aankondiging van de betreffende meeting. Dus hou het even in de gaten.  ;)

kevin01988

Citaat van: CoupOne op  2 augustus 2010, 20:39:31
Mooie woorden spreken v/d toekomst maar drempelloos :neen: dat gaat me niet lukken maar vrees niet heb 't met de megane gereden en moet eerlijk zijn, hij is wel stug (de megane) maar ik kom er wel overheen en voordat de route devinitief met een ja beantwoord wordt wil ik toch hebben dat iemand v/d club de route eens mee gaat rijden om samen het eind oordeel te vellen of het wel dan niet kan en wellicht heb ik eventueel een tweede route achter de hand liggen. Tevens zal ik ervoor zorgdragen dat er tegen die tijd op sommige plekken personen komen te staan die jullie de goede kant op zullen sturen danwel waarschuwen voor een opstakel in of op de weg ;) zo wordt het toch nog !-! geregeld! toch?

De verzamelplaats en routebeschrijving daar zullen we dan ook tijdig mee uitkomen zodat ieder weet waar en wanneer het te houden evenement wordt georganiseerd en wat de vaste kosten daarvan zullen zijn exclusief de drank "die geld slechts voor eigen rekening". Tevens kunnen er wel impressie foto's bijgevoegd worden maar geen foto's v/d eindlocatie maar neem van mij maar aan dat je het hier nog lang over zal hebben, mits het je niet intreseerd!

Gaat steeds beter klinken zo.
Helaas dat we er dan nog een jaartje op moeten wachtten, maar het wordt zeker leuk tegen die tijd.

Rogier

ben ook zeker benieuwt, kevin ik zie dat je nu toch online bent :P toevallig zin om zaterdag meeting in veenendaal te pakken ??

kevin01988

Citaat van: Rogier op  3 augustus 2010, 13:56:32
ben ook zeker benieuwt, kevin ik zie dat je nu toch online bent :P toevallig zin om zaterdag meeting in veenendaal te pakken ??

Zie het antwoord op je hyves :-)

Rebecca Fontijn

meetingidee voor 20....  weekendje naar becs  :9~ :9~

Robin

Prima :P Ik neem me tent wel vast mee :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev