Advertenties


Meetingideeen 2010

Gestart door matthew, 6 december 2009, 23:46:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Nouja, 2011...
Voor dit jaar moet er toch ook nog wel wat leuks op het programma kunnen komen of...>???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik heb even de berichten mbt de (verslagen van)bestuursvergadring gesplitst van dit onderwerp. Hier graag weer verder over de meeting ideeen. !-!

kevin01988

#92
Ja, wordt wel eens weer een beetje tijd.
Leuk rondritje ergens of een BBQ, lijkt me wel weer eens leuk.  o-)
Denk dat ik binnenkort ook eens even kom kijken bij de Mac in Veenendaal op zaterdagavond, zie jullie al zo weinig...  :9~

Robin

Morgenavond vanaf half 9 zijn Rogier en ik er weer als het goed ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ja kevin kom vanavond na de mac in veenendaal !-!

kevin01988

Vanavond wordt beetje lastig, moet zo naar een bbq, en moet er 10 kilometer voor fietsen.  l-
Maar als ik binnenkort een zaterdagje vrij heb, dan kom ik zeker eens langs, lijkt me wel leuk.  :grin:

Roy (Coup a One)

Genoeg gelezen om eens per abuis eens met een mooi voorstel op tafel te komen!

Biddinghuizen ligt vrij  centraal voor iedereen neem ik aan :?
Wat zou een ieder denken van FlevoOnice, genoeg activiteiten, ruime parkeergelegenheid voor een perfect te houden meeting, camping's in de omtrek aanwezig v/d overnachters en anders kijk even op www.flevonice.nl voor meer informatie!

Daarnaast  heb ik nog een mooie 60km auto puzzelroute in het oosten v/h land, die je eventueel op een zondag kunt verrijden met eventueel na afloop een koud en warm buffet of een bbq voor een vaste prijs van om en nabij de €25,00 euro (exclusief het drinken mee gerekend)! Het is een mooie route die vervolgens via een bol en pijl systeem verreden moet worden, terug rijden is niet aan de orde gesteld maar elke goede foto levert je wel extra punten in je voordeel op zo zijn er in de puzzelrit verborgen posten opgesteld (daar waar je binnen twee minuten een opdracht moet uitvoeren, kost het je meer tijd dan geld dat als extra negatieve straftijd) alles met alles een mooie autoroute met mooie twentsche trekpleisters, tevens zijn er momenten bij waar je samen bijeen komt en kunt genieten, een praatje maken of wat anders doen!
De route start vanuit Borne en eindigd bij de ........ in L......! Voor verdwalers is er een envenlop die tevens 100 bonuspunten waard is dus bij openen vervalt de 100 en bij gesloten win je 100 punten! Tevens puzzel je tijdens de route naar de eindlokatie, en weet van mij uit ieder zal er komen !-! en genieten totdat je weer in huis bent, vooral de winnaars van de dag!

Rick Santbergen

Weet al een hele moeilijke opdracht voor sommige:
Binnen 2 minuten over een drempel komen ;)

Dennis Postma

FlevoOnice twijfel ik persoonlijk aan of het wat is. Zelf kan ik niet schaatsen en ik weet niet hoe het met de rest zit hier met de schaats kunsten.  :huh:

De puzzeltocht is een mooi idee.  !-!

Robin

Schaatsen = niet leuk :P

Ik kan het niet :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Roy (Coup a One)

 :x Wrecked alles staat al op papier en ligt eventueel al klaar :0  8)7 :sleepey: maar bedankt
dat je in iedergeval mee denkt, al kan de eindloctie aangepast worden naar de eventuele wensen!

En voor de rest jullie denken te koud na Y er zijn meerdere rand activiteiten, zo behoud ford 12 September er een heuze meeting (misschien kan michel veltman ervan naar huis toe te schrijven voor ons eventueel een voor afroep kunnen regelen voor een meeting activiteit)!? !-! supper locatie toch!?

kevin01988

De puzzeltocht lijkt me inderdaad wel leuk en gezellig.  !-!

Roy (Coup a One)

Vanmiddag de route eens gereden of alles nog recent was en tja  Y  hier en daar zal een kleine restail moeten plaats vinden voor nieuwe foto's danwel een kleine restivicatie in het parcour gedeelte maar dat steld niet veel voor  :neen:, zal slechts de vragen moeten gaan aanpassen  Y want dat is wel een punt wat veel oproer kan gaan geven "en dat willen we natuurlijk niet" dus ook ik streef hier naar een goed eind resultaat !-!!

Maar zolang niks nog devinitief is wordt het gewoon afwachten, dus ijskastje maar :sleepey:

Dangerous angel

puzzeltocht is idd wel een goed idee, is altijd wel gezellig zulke dingen

Benjamin Renon

Ik denk niet dat je plan dit jaar nog gaat lukken. We zijn nl. al met de laatste 2 meetings bezig.
Het kan natuurlijk altijd nog volgend jaar. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev