Advertenties


2.0 16V RMC Coach uit 1996 Phase I GEFIXT

Gestart door Marius., 21 mei 2009, 23:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Hopen dat het dat is inderdaad,maar dat moet je zo weten eigenlijk dat je geen branstof krijgt op je unspuitrail voor,de leiding kun je meestal zo lospakken en dan starten om te controleren of je wel brandstof krijgt.

Die knop onderbreekt dat in ieder geval.

Marius.

ja volgens kameraad moet op die slang druk komen zodra je op contact zet, en dat deed ie ook niet, en daarnaast hoordeje de pomp niet "opstarten" zodra ik hem op contact zette, dus zo kwamen we tot het idee van de rode knop
heb gister besteld, we zullen zien
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Marius.

vandaag het spul binnen als het goed is, misschien vanaaf nog en anders morgen ochtend monteren. kijken of hij weer loopt.
houd jullie op de hoogte!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Aldo

begrijp het niet helemaal wat je nu vervangt maar volgens mij lijkt mijn probleem wel aardig op die van jou.

blijf het volgen in ieder geval :D

Marius.

die rode knop, onder de kap, rechts bij de koelvloeistof tank, das een noodknop voor "ongelukken" zodat je de benzinepomp (en wat andere functies) weer aan kan zetten (is dus een beveiliging)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Marius.

nou heb de rode knop vervangen, nu klinkt het alsof de motor weer iets wil doen, start naar mijn gevoel ook verder door, maar nog steeds niet helemaal, het leukste komt nog, heb me vorige auto verkocht, deze word over een week opgehaald (nieuwe eigenaar nu op vakantie) dus als hij dan nog niet loopt, word het moeilijk naar me vriendin/werk/vrienden komen :q
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

subzero

Benzinepomp misschien eens testen op werking/opbrengst. (hoofdstuk 13, pump flow) klik

Marius.

#37
hey man bedankt!
heje nog meer van die pdfjes?

ok lijkt er heel veel op dat ie geen druk krijgt, dus jouw pdfje om te controleren is heel handig.
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Marius.

ok het is de pomp, maar we weten niet of dit komt door de startonderbreking, of door slecht contact, kan iemand me zeggen waar de startonderbrekingsunit zit (niet de ontvanger bij de spiegel maar echt de unit)
zijn nu kabelboom aant controleren van de pomp of er knik of iets inzit door de audio inbouw
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Robin

Volgens mij zit de startonderbreker bij je computer in, het is geen aparte unit :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew


Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Ep Woody

Even de aansluiting van je benzinepomp controleren. Of er 12V opstaat als je de auto net op contact hebt gezet.

Zoja, dan is het niet de startonderbreker, maar waarschijnlijk de pomp.

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Paul

Er zit een relais tussen.
Die zit onder de motorkap in het zekeringkastje.
Volgens mij een bruin relais
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev