Advertenties


Klets maar raak deel 104

Gestart door matthew, 11 maart 2009, 19:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drbiqs

Citaat van: matthew op 15 maart 2009, 18:29:02
hmmm vetjes.

Kunnen we het bedrijf waar je werkt niet regelen als clubsponsor,kunnen we eigen creaties laten maken van leer tegen een mooi club prijsje dan natuurlijk haha

strak plan,zat ik ook net te denken.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Laurens Klein

pfff...vanavond weer een duur avondje gehad. Ben aangehouden door de politie.

Er zat een golf gti te drukken achter me terwijl ik rustig reed. Dus daarom ging ik achter hem aan en reden we redelijk door(160-170). Op een gegeven moment kwam er achter mij een bmw rijden welke mee reed. Op een gegeven moment ging de golf van de weg af en bleef ik gewoon doorrijden met 140-150 waar je 100 mocht. EN helaas werd ik toen aangehouden.
Kreeg een boete voor de snelheid. Gelukkig gemiddelde snelheid want anders kon ik me rbw's gedag zeggen.
Verder kreeg ik een boete voor me blindering en moest ik die eraf halen. En een boete voor rechts inhalen.

De agent had nog een aantal dingen waarvoor hij me wilde pakken maar gelukkig kreeg ik daar geen boete voor.

Vooral van de blindering baal ik omdat ik daar "minder" aan kan doen en het niet storend is. De snelheid is gewoon mijn domme fout.
Maargoed het blijft een hoop geld. En dat terwijl ik net nieuwe velgen wilde gaan kopen.

matthew


Laurens Klein

haha, ja dat zeker. Zolang het mijn kant op rolt.

Maargoed. eigen schuld dikke bult. Volgende keer als ik hard wil rijden, moetk me bmw het circuit maar weer opgooien

Stefan

zoals je zelf al zegt; tis ###lig en duur, maar wel eigen schuld, dikke bult Y
(ik vind het overigens wel minder voor je hoor Y)
Zal alles bij elkaar lekker in de papieren lopen denk ik.. ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Laurens Klein

kvraag me alleen af hoe het met me puntenrijbewijs zit. Want ze hebben er niks van gezegd. Weet iemand hoe dit zit?

Rogier

je mag met je puntenrijbewijs 30 km te hard rijden als ik het goed heb en wanneer je een ongeluk veroorzaakt met grote gevolgen kost het je ook een punt en je hebt die punten 5 jaar ;)

maar jij hebt wel al die boetes gekregen maar wat heeft die gti dan of is hij er aan ontsnapt ?? want dat zou dan wel zeer lelijk zijn
en hoeveel procent licht toelaat had je blindering dan ?

succes ;)

Benjamin Renon

Hier een overzichtje waar je mee te maken hebt als je een puntenrijbewijs hebt.
http://www.boetes.nl/beginnersrijbewijs.html

Is wel zuur voor je Y, maar helaas ook eigen schuld...
(Volgende keer je niet laten verleiden tot zo iets, dan had je ook geen politie achter je denk ik... Nu is het in feite een optelsom van allerlei factoren)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Laurens Klein

Heb niks gehoord van de punten dus die zal ik wel niet gekregen hebben.

Die golf heeft wss boetes opgestuurd gekregen.

Licht toelaat was tussen de 3,5 en 13,5%. Onder de 50 % moet het eraf dus het was wel duidelijk.

Edwin Postma

iets meer als een half jaar terug heb ik mijn oude 205 in de prak gereden.
ik heb daar overigens niks voor gekregen, bekeuring of een punt.alleen een kortere 205 en een bak spierpijn ;)
heb dus geluk gehad. was mijn schuld trouwens :x
Truckertje

rs50jochem

Mocht iemand nog een Coupe zoeken... Hier is er 1tje to the pep!!

http://link.marktplaats.nl/207284295

Dirk Kuipers

Mja, je moet van die vlammen houden he? :)

Stefan

...en van leeuwen op je deur...

Jezus, hoe kan je dit doen met je auto zeg... :neen: :x l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

en een haai, smaken verschillen, maar als je dit mooi vindt dan ..... 8)7 l- :0
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew

Ik had hem ook al gespot van de week was weer even aan het kijken o-) :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev