Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

tja game en

rs50jochem

Sinds een aantal weken heb ik een PS3.. Zijn er toevallig nog mensen die tijd over hebben en Battlefield Bat Company online spelen..?

http://www.youtube.com/watch?v=WLLYGi1ZuRY

Dennis Postma

Heb ik een poosje gedaan. Helaas kun je na een bepaalde tijd niet meer online spelen in de demo versie  ;)


Dennis Postma

#4
Zit momenteel meer te wachten op Gran Turismo 5, het laatste wat ik er over gehoord heb is dat ie rond oktober/novermder uit zou komen:
http://www.youtube.com/watch?v=NOGQrxy1q_4

Dat word dan namelijk weer genieten in de playseat  8):

Edwin Postma

ook ik wacht met smart op gran turismo 5.
goh dennis. ik wist niet dat je een playseat had joh :q 8)7
maar momenteel vermaak ik me nog wel met midnight club los angelas op de ps3.
ik blijf ze leuk vinden die straat race spellen. doe het liever zo dan in het echt
Truckertje

John B.

Ik ben me nu nog aan het vermaken met Race Driver GRID, iemand die dat spel ook heeft (uitgespeeld) ?

Ik heb m trouwens voor de xbox360!


Dennis Postma

Het ziet er inderdaad goed uit. Maar toch vind ik het bij de EA racinggames die tot nu toe uitgebracht zijn iets te veel arcade gericht in plaats van simulatie. Maar nogmaals, het ziet er inderdaad super goed uit  en ik heb gelezen dat het nu echt wat meer richting de realiteit moet gaan bij EA  !-!

Dirk Kuipers

Zodejuu
Dat ziet er ook wel heel erg vet uit zeg! :)

Ik heb hier nog een xbox360 en een wii staan.
Ik speel voornamelijk voetbal spellen.. Maar deze zal ik ook maar eens proberen.

Edwin Postma

Citaat van: John B. op 11 augustus 2009, 22:27:41
Ik ben me nu nog aan het vermaken met Race Driver GRID, iemand die dat spel ook heeft (uitgespeeld) ?

Ik heb m trouwens voor de xbox360!

ik heb hem al uitgespeeld op de ps3.
erg mooi en leuk spel.
maar is vrij makkelijk.
en wat need for speed betreft.
ik wist niet eens dat die zou komen
misschien dat die dan even tussendoor komt. voordat ik me ga uitleven op gran turismo5.
Truckertje

Koentje

@ Jochem, ik kijk er elke keer naar uit. ik ben dol op Need For Speed.
alleen de laatste 3 spellen vind ik tegenvallen.
maar deze lijkt mij echt veel beter.
heb hem al besteld via bol.com ;)

ForzaMollie

ik heb een tijdje intensief forza motorsport 2 in de 360 gespeeld, maar gaat na een tijdje ook vervelen.

Een aanrader voor een avondje vermaak met vrienden is Smackdown vs. RAW. Elkaar flink afraggen, gegarandeerd plezier!

John B.

@ koentje: hou de koopjes gespot pagina op www.xboxworld.nl of kijk op www.budgetgaming.nl

Nieuwe spellen zijn vanuit het buitenland vaak al voor 3 tientjes te koop!

@ edje: ik vind de le mans aan het einde vh seizoen zo verrekte klote, de baan ligt me ook helemaal niet, eerste chicanes dan rechte stuk, chicane dan weer recht stuk en dan 2x bocht naar rechts gaan nog wel, maar dan die laatste 3 a 4 "fly through's" zijn zo verrekte snel... Voor de rest best simpel idd, jammer dat de AI af en toe niet uit zn doppen kijkt.


Zelf kijk ik dan weer uit naar Forza Motorsport 3, schijnt ook n vrij indrukwekkende game te worden!

Voor n avondje ( nouja, uurtje of 2) vermaak heb ik Box Office Smash Hits. N spel voor filmliefhebbers!

dennis (red-devil)

zijn er nog wel is mensen die nog moha spearhead spelen

ik heb nu een eigen server

het ip er van is
82.169.104.151

is ook het ip van teamspeak
Red-Devil

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev