Advertenties


Klets maar raak DEEL 222

Gestart door Stefan, 22 februari 2017, 09:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fluppie

Citaat van: noiseyMP7 op  9 maart 2017, 23:08:24
Vanmiddag lekker de kap open gehad, en met de weersvoorspelling van komend weekend denk ik dat ik net op tijd ben met mijn megane cabrio aanschaffen  Y

Yes yes !-!

Lucas Hermans

#46
Weet iemand me toevallig te vertellen welke maar Torx maat ik nodig heb om de voorstoelen van de Grand Tour te kunnen demonteren? Ik gok 50 of 55.. (Wil geen hele set aanschaffen aangezien ik al een goede ratel + veel doppen heb liggen, alleen juist die Torx niet)

mark29



Yannick21

Hallo allen van het Meganeforum,

Vandaag hebben Ruben en ik gemeet in Zwolle, we hebben een beetje bijgepraat en elkaars auto bekeken, en we hebben zelfs nog complimenten gehad. Al met al een geslaagde dag.

Nu is het zo dat ik ook aangesloten zit bij de Fiero club, en daar is het zo dat we elk jaar op dezelfde datum een meeting hebben, dat begint s'ochtends vroeg en dan hebben we eerst de tijd om elkaar te ontmoeten en elkaar autop te bewonderen, daarna is er een tourtocht met een etentje naderhand. Misschien is het leuk om hier hetzelfde op te zetten.

Ook hebben we daar een appgroep, dus als je even snel wat wil vragen of delen dan kun je dat in de groep gooien, dat is altijd heel gezellig. Misschien kunnen we dat hier ook opzetten met alle actieve leden.

Laat maar weten wat jullie hier van vinden, dan kunnen we met z'n allen iets moois opzetten.

Z

#50
Dus als mensen behoefte hebben aan om in een groepsapp te zitten stuur me een dm met je nummer  !-!

Lucas Hermans

Leuk idee !-!

Stel maar voor bij de meetingsideeën als je wil, dan gaan we het er daar over hebben Y

Edit: We kunnen ook een topic maken voor een RMC appgroep, dan houden we het overzichtelijk Y

Z

#52
Zou jij dat topic aan willen maken lijkt me leuk  !-!

EDIT: in een reactie op het bericht direct boven het jouwe is quoten niet nodig

Lucas Hermans

Weet iemand of er (bij de dealer) dakstrips te krijgen zijn ter vervanging van de dakrails op de Grand Tour? Zodat ik gewoon een "plat dak" heb, zegmaar

Tedo

Op het Franse meganesuperforum.fr heb ik dat wel eens gezien, en tijdens mijn laatste vakantie in Frankrijk stond er ook een II grand tour zonder dakrails op de camping. Of het mooi staat is uiteraard persoonlijke smaak. Zelf vind ik het geen gezicht.

Lucas Hermans

Tsja, ik ben benieuwd hoe het uit ziet. Inderdaad persoonlijke kwestie.
Maar stel dat ik het mooi vind, moet het niet zo zijn dat ik met een aantal gaten in het dak zit te kijken :D

Tedo


Lucas Hermans

Aha! !-!
Ik vind het wel mooi!
Staat er ergens in dat topic hoe dat gedaan is? (ik kan geen Frans en mijn vertaler werkt niet mee.. haha)

Tedo

Hij heeft meerdere projecttopics (dit is de 5e). Volgens mij bestaan er gewoon strips voor die je bij Renault kan bestellen.

Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev