Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

MB82


Martin1982

Where's the sink in the interior?

Decepticon#1

Citaat van: Boy op  3 november 2006, 16:49:25
kiek, du bent kei good bezig, du wagen looks echt verry vet.
your dashboard is alsow kei skón, but reflecteert that nicht ein beetje in oew voorwindow?

go zo weiter  !-!
Ter*ng...en ik dacht dat mijn Duits aardig was...
Citaat van: Boy op  3 november 2006, 16:49:25
kiek, du bent kei good bezig, du wagen looks echt verry vet.
your dashboard is alsow kei skón, but reflecteert that nicht ein beetje in oew voorwindow?

go zo weiter  !-!

Wow...en ik dacht dat mijn Duits goed was...Boy ist der Meister!

PS: onze Duitse vriend was niet goed Engels...of ik jullie reacties wat wilde vertalen...(haha)

Els Angel

Hoi!
Ik ben Elske, A.K.A. Els Angel, 21 jaar en ik woon in Zeewolde. Trotse eigenaar van een Megane Coupe Phase 1 ('98), Ook wel 'meggie' genaamd.. ;)
Sinds vorige week zitten er nieuwe 16" velgen onder en een nieuwe einddemper. Van de einddemper heb ik alleen nog geen foto's, helaas. Binnenkort wil ik 'm verlagen, dat is hard nodig ook!
Ik ben lid van een andere tuning club www.team-sisr.nl  !-!

Hier wat foto's:








Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

sebastiaan

welkom els en lid worden van deze club kan ook heb je altijd wat te doen ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

lúk


Ricardo



johns

hallo ik ben john ik woon in arnhem en ik rij in een megane cabrio i16e k ben van beroep chauffeur van allerlij auto onderdelen en banden en NATUURLIJK RIJDEN WIJ OOK VOOR U RAAD HET AL RENAULT ik heb nu sinds kort 18"eronder zitten en heb via ebay al andel eyes koplampen en heldere angel eyes mistlichten gekocht verder heb ik nog een hele waslijst wat ik er allemaal aan wil doen maar dat komt later ik had er nog een foto aan toe willen voegen maar krijg het niet voor elkaar     
                                                                                                    groetjes john

lúk



Timo Zuiderduin

Welkom Johns misschien een ideetje om in je volgende postings leestekens te gebruiken dat leest namelijk een stuk makkelijker
maar buiten dat welkom bij dit gezellige zooitje meganefreaks en sympathysanten

Meganomaan

Hey allen!

Ik heb hier al wat postjes lopen maar ik heb me nooit netjes voorgesteld.
Ik ben Nanne, kom uit Amsterdam, ben 36 jaar en heb uiteraard een Megane. In mijn geval een Coupe 1.6e van 1998 en op gas.
Ik werk in de rijwielen, ben service en garantie medewerker bij Trek USA en gebruik de auto dagelijks om op en neer van Amsterdam naar Amersfoort en weer terug te komen. Prima auto, wel wat minpuntjes zoals geen kofferruimte zodat je een fiets kwijt kan dus...heb ik een trekhaak. Ja, sorry maar ik moet toch mijn MTBtje mee kunnen nemen want in Amsterdam is er niet zo veel te raggen. Ander nadeel is de must om geen benen te hebben achterin. Soms wat lastig en daarom heb ik de bijrijderstoel wat aangepast. De rail kan nu niet verder dan een bepaald punt en dan kan iemand achterin toch enigzins confortabel meerijden.
(kon voor die tijd ook wel maar met het terugschuiven van de stoel bestond altijd de kans om iemand zijn voeten te amputeren).
Mijn Coupeetje heeft de laatste weken wat andere spulletjes gekregen. Mijn stoel was wat beschadigd van de vorige bewoner en hij begon ernstig te kraken. Ik heb weleens meegemaakt dat ik dwars door een rugleuning klapte tijdens het rijden en omdat ik dat niet nog eens wil hebben ben ik even gaan zoeken naar iets anders. Ik kwam bij Brabebo in Mijdrecht een ernstig platte Coupe tegen maar het interieur was nog puntgaaf op het stuur na. En nog mooier: lederen bekleding. Dus het hele spul overgehangen. Ik moet alleen de deurpanelen nog afmaken. Ik heb ze wel gemonteerd maar omdat ik geen electrische ramen heb komen de speakerroosters wat te kort. Ik heb dus zelf iets gefabriceerd en dat is aan 1 kant bijna klaar. Ik post wel een fotootje als het zover is.
Verder vandaag de schokbrekers vervangen voor een setje van KW, gekocht via Stroeve Motorsport, die de auto 3cm dichter naar de aarde laat dalen. Achter de torsie niet aangepast omdat die trekhaak er onder zit.
Vervolgens ook maar even(...) de remschijven en blokken voor vervangen voor geboorde versies.
Lichtmetaal zit er ook al onder in 16" van een niet bekend merk maar ze zijn wel netjes (vind ik). Ik heb er verder uiterlijk niet veel aan veranderd simpelweg omdat ik de Megane Coupe een nette auto vind zoals hij standaard is uitgerust qua carroserie. Ik vind het wel leuk natuurlijk als er een uitgebouwde gespoilerde verlaagde en verbreede voorbij komt op het forum maar voor mijzelf...nee.

Foto's post ik later want ik moet eerst even poetsen, glimmen mot ie voor de pic!

Nah, dat ben ik dus...ciao!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev